SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, July 13, 2009

RaHsiA bAnTaL

Sila layanz email yg diforwardkan kpd aku nie, ek! Sbb aku pon layanz gak! He3... Boring asik wat keje jer kat opis nih! Sekali-sekala layanz email camnie, bley blah gak lah! ;P

Email tersebut b'bunyik begini...

Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan:-



1) Memeluk Bantal
~ Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.



2) Menggunakan Banyak Bantal
~ Mereka biasanya kurang kenyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.


3) Tidur Dengan Satu Bantal
~ Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.


4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
~ Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai cita2. Mereka tdk suka berusaha.


5) Tidur tanpa Bantal
~ Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


6) Tidak punya bantal
~ Kasihan betul... pergi kedai belilah satu

Aku adalah kategori no. 1 & 2. Tp, yg no. 1 tu agak kureng tepat la ngan character aku coz aku rase aku nie xartistic sgt kot! Yg no. 1 tu mmg tepat & jitu! I need someone to pamper me... Owhhh... ;P

Korang kategori yg mane plak, ek?


*Credit to: 1) Inart 2) Blogsehatnilna 3) Saodahvogue 4) Sweetdarling79 5) Suarabulan 6) 123icons




::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

7 comments:

ana Yg Ceria said...

hahah ana suka peluk bantal sekarangg ni hahah mungkin thn depn bantl dh tak berguna lg nk berpeluk2 adehh..

ArELeEz said...

ana Yg Ceria,
owhh.. dlm maknenye tuh! ;P

Solehah said...

aku pulak tak tetap la..mcm mana tu..tp selalunya aku suka tido satu bantal je..huhu..

fealize_eleanoer said...

cikgu..cikgu...

saya nak jawab..

saya punyer nomborrrrrrr SATU!

heheh.

lg satu cikgu,saya suke peluk anak saya mase tido,cikgu.

sekian.terima kasih,cikguuuu!

ArELeEz said...

Solehah,
kalo xtetap maknenye hang merangkumi sume kategori la! muahaha..


fealize_eleanoer,
wo ho! peluk anak xde kategori la plak! hiks..

lily lotus said...

kuang kuangg! interesting info!

ArELeEz said...

lily lotus,
yesss.. of cos lah! hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google