SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 3, 2009

HaTi GuMbiRa... La3... ;)

Hatiku gumbira xt'kata! Rase cam nak nyanyi sambil goyang2 montot jer... La3... ;P

W/pon kesah nie adalah kesah ari Selase, tp tahap kegumbiraannye still maintain, gitu! Gini citernye... Ari Selase, aku gi opis cam bese la kan... Eh2! Silap! Bkn cam bese, tp luar bese coz aku dok tggu s/thin' yg dianta melalui Poslaju. Senang citer, aku adalah sdg menunggu van Poslaju la! Tp, xde la plak aku melangut dok tggu mende alah tuh! Aku still bley blah wat keje cam bese la... Cuma, atiku b'debar2 sket! Well... penantian kan 1 penyeksaan... Ecewah! ;P


~ Kul 9.20 a.m, ade mamat Poslaju masuk opis, siap mentioned name aku lg. Parcel tersebut dah sampai maaa... Atiku b'munge riang... Owhhh... ;)


~ Tarat tat taraaa..! Nie la mende alah yg aku dok tggu2 tuh! Pixy's 2 Way Cake tu yg plg aku nanti2kan. Aku dok chat ngan Leh pasal bedak ape yg besh? Coz aku dok pakai ST's 2 Way Cake, but still cam xmenepati piawaian aku. Nak kene touch up slalu coz cam xlekat jer ngan kulit muka aku nih! @ 1st, aku nak try bedak Mac/Maybelline. Mase chattin' ngan Leh, dia dok promo Pixy nih! Aku trus google, tgk kat forum bagai... Wah! Bnyk respon yg +ve nih! Trus b'kobar2 aku nk try! Aku mintak Leh tlg belikan coz kat sini nan ado la... Yg botol kecik2 tuh botol 1 Drop Perfume. Leh kasik, F.O.C jerk! Mekacih, babe! ;) Aku dok tanye Leh pasal 1 Drop Perfume, ok ke x? Dia kata dia bley kasik kat aku coz ade stock lg, dia rase cam xbesh, suh aku try lak. Tp, aku rase cam besh jer, roll on sket jer, bau dia... tahan lame gak! Sblom nie aku pakai Body Shop, tp bau cam xbrape nak tahan lame. Ecewah! Abis manis, sepah dibuang, gitu! He3...

~ Lihat wajahku, jadi cun kan..??? So, sila pakai bedak Pixy! Iklan2..! Promo2..! Hiks2...


* To Leh: Tq again for da 1 Drop Perfume. Really appreciate it... I think I'm gonna like it! ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

12 comments:

Solehah said...

Leez,cun la muka hang..tak berminyak dan nampak sekata..uihhh..bagus ni bedak ni..kita sebarkan kat semua ppuan2 kat malaysia yeh..

Ms.Lilies said...

eh....bkn aritu ko ckp nk htr parcel kat aku ke??


eekekekek

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
ahaks2.. aku dh kembang semangkok nih! la3..

ok2! jom sebarkan! biar semua pompuan kat m'sia nie jadik cun cam aku! ahaks2..


Ms.Lilies,
ha..??? parcel apekah itu???

ira-meare said...

ala,nk mntk kat leh gak,hehehe...hg xtry ke maybelline angelfit?pn ok gak.yg pixy tu brapa ha rege dia?

mrs e said...

uikss..

mahaiiii x tu leez?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

meare,
aku xpenah pakai angelfit, yg len penah la..

murah2! 18 hengget harga pasaran! reasonable & worth it lah!


mrs e,
murah jer.. kira tahap sume mampu beli lah! harga pasaran lam 18 hengget la.. b'minat kah? he3..

Neeza.Areef said...

wooo
beseri2 la...mahal x

Solehah said...

leez, bukan 18 lor harga dia..rm20 actually..mase aku beli kat hang tu aku dapat diskaun coz aku beli eyes serum..huhu..

MaSHee said...

WAAHHH CANTIKNYA (BACA NGAN NADA YANG KUAT!)Aku nak order itu bedak gak satu kat Leh! Aku nak minta trial pack bleh x kat Leh? hehehee..

TEACHER OF SOMEONE said...

wah...berseri-seri...hehehehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

neezareef,
owhh.. mekacih daun keladi, sok2 puji la lg! he3..

xla.. very reasonable & worth it lah! 20 hengget jer harga pasaran!


Solehah,
owhh.. ye ke? ok2! nnti aku wat spesel entry m'betulkan kesilapan teknikal tersebut, ek?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Aku... Dia... Kamu...,
bagus2!! gud gal..! wat 'announce' kuat2 sampai jiran sebelah bley dengor, ek! aku sker.. aku sker.. la3.. ;)

sila2.. order2.. jgn xorder..! tp, mane ade trial pack maa.. +, xyah trial2, coz insyaallah.. cun! he3..


TEACHER OF SOMEONE,
owhh.. tq2.. t'haru nih! ahaks2..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google