SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, July 8, 2009

AdTeC sHaH aLaM...

Aku on leave ari Isnin. Saje jer gediks2 nak ikut my 'sayang' anta his cousin, Akim further study kat ADTEC Shah Alam. So, we ols adalah b'pergian ke Shah Alam.

Pak Ngah & Mak Ngah (Akim's parents) ajak b'tolak kul 6.30/7 a.m, gitu la... coz nak sampai kat ADTEC awal sket. Tp, as usual la kan... kitorang nie mmg 'King & Queen of Punctuality'! He3... Last2, kul 8 a.m baru b'tolak dari umah Mak Ngah. Ya ampon... ;P


~ Punye la b'pusing2 kitorang carik ADTEC nih! Rupe2nye kat industrial park. Ade ke wat campus kat situ. Sesuwai ke? Owhhh... Tp, ape2 pon... sampai2 jer, aku trus posin' xhengat! Ahaks2...


~ Tgh tggu Akim register. Lame wooo... Rase nak pitam dah nie..! Uhuks2...


~ So, utk m'elakkan diri dari tahap kepitaman yg melampau, aku pon snap2 la kan... Waaa...!!! Mok2 & bulat2 jer diriku..! Hu3...


~ B... itu perut kasik cover2 sket la... Hiks...


~ Sesi b'manja2-an... Wakaka... larikkkssss.......!!!!!!! ;P


~ My 'sayang' bising coz amik gambar xde muka dia. Ok la... ok la... Snap2 lagik la... Ha..! Kan ade muka B, tu..! Hiks...

Kul 1.30 p.m baru la Akim settle wif his registration matter. Owhhh... Thank God... So, mak ngah ajak gi makan dolu. Pastu, baru anta Akim gi hostel. Mmg 1 cadangan yg t'hamat bernas la coz perut aku dah b'dangdut goyang Inul dah pon. Huuu...


~ Aku & my 'sayang' makan nasik ayam. Ok la... not bad la...


~ Pas anta Akim kat hostel, we ols headed to pusat bandar. Aku konon2 nak soppin' tudung la kan... Skali xde yg b'kenan. Plus, kaler yg aku nak nan ado..! Sblom tu, we ols gi pekena Sate Hj Samuri dolu. Aku haus tahap gabanz! Minum xhengat donia! Abis air fresh orange yg aku order, aku sedut lak air nescafe ice my 'sayang'. Waaa...!!! Tamak halobanye aku! Ha3...


~ Sempat snap2 lagik tuh! He3...


~ Mari makan sate! Tp, ramai org cakap, Sate Hj Samuri nie dah xbrape besh dah. Xcam dolu2. Ye ke? Hmmm... Aku... no komen! Blasah jer..! AYAM tuuu...! Muahaha...


~ On da way back, mak ngah ajak makan lagik kat Restoran Teratak nie, kat area Bidor. Quite ok la tempat nih! Plus, macam2 ada..! Western ade... eastern ade... Chinese food pon ade..! Aku & my 'sayang' pon slalu gak singgah sini kalo on da way back dari KL/yg sewaktu dgnnye.


~ Org len dok sembang2, borak2, aku dok bzb enterframe lagi...! ;P


~ Wat pertama kalinye aku order air Lai Chi Kang. Sblom2 nie aku pau org len punye jer esp mak aku coz mak mmg peminat Lai Chi Kang. Tp, Lai Chi Kang kat sini xbesh la... Kureng, gitu!


~ Makan lak aku order kueteow sup. Kureng 'isi kandungan' la plak! Ade ayam jer... Tu pon ciput jerk. Huk allohh haiii..!

Kul 7.30 p.m sampai la kitorang kat umah. W/pon penat, jln2 adalah syiok! Falsampah ape nih?He3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

syeka sweetheart said...

eh best la restoran tu
cam umah2 kampung je .
tenang je

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

sweetheart,
umah owner restoran tu kot!

Solehah said...

woo..penjelajahan yang menarik..ni la purpose pi shah alam yeh..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
yess zaa..! alaa.. jln2 carik pasal jer.. ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google