SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, July 28, 2009

Ke SeKaSeH...

Pagi Sabtu yg indah... aku, my 'sayang' & mak ke SEKASEH, amik A_bern. SEKASEH adalah name hostel A_bern. Baik punye name! Hiks...

Plan kuar kul 8 a.m. Tp, bese la kan... kitorang nie mmg 't'over punctual' la kan... So, kul 9 a.m baru gerak dari umah, gi amik mak. ;P Along da way, aku dok bebel2 jer... Sume mende aku bebelkan! Org tu bawak keta cam kambing la... Org nie tunggang motor cam hampehsz la... Pak guard sekolah A_bern pon aku bebel2, maki2 gak coz nan ado kat pondok pengawal! Sampai mak rase nak sumbat telinga ngan kapas jerk! Ha3... Alaaa... aku bukan sengaja nak bebel2, maki2 org! It's just dat, perut aku lapor, xb/fast lagik! Tu jer..! Bile lapor, either aku bebel2, b'cakap xberenti/diam m'bisu 1000 bahase trus! Mmg habit aku sejak dolu, kini & mungkinkah selamenye...? Wallahualam... ;P

On da way back amik A_bern, my 'sayang' singgah beli durian kat tepi jln. Mak teringin nak makan durian. Plus, dari jauh nampak cam comey2 jer durian tuh! W/pon comey, aku tetap xminat, ok! Rase sket2 bley blah la... Bnyk2, cannot lah!

~ Pastu, singgah Restoran Ikan Bakar Hutan Melintang. Xde la kitorang nak makan ikan bakar for b/fast... Agak2 la kan... Plus, diorang xjual pon ikan bakar in da mornin'. But, diorang jual menu2 b/fast la... Cam roti canai, nasik lemak, bihun goreng, bla3... Kitorang sume order roti telur! Lapor punye pasal, abis sume aku telan! Wakaka... * Xb'diet sekali-sekala bleykan kak Rafflesia Merah? Hiks... *

Pastu, we ols gi beli bekas air yg besor godang yg ade cam pili tu, ha! Ape name saintifik dia, ek? Aku panggil bekas air godang jer... He3... Mak yg nak beli. Settle jer urusan p'belian, trus anta mak & A_bern balik. Then, kitorang balik umah, aku nak iron baju kurung coz nak gi kenduri la plak! Owhhh... bz b, ok! Sampai jiran2 pon pelik coz kitorang nie cam biskut Chipsmore, 'Now U see it! Now U don't!' Huuu...



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

3 comments:

lily lotus said...

kejap ada! kejap takde!

RaFFLeSiA MeRaH said...

tolon tolon....kat blog ni terselit nameku....huhuhu...mkn ler leez selagi leh mkn n selagi berselera...janji hati kita puasssss.....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
tu la.. cam chipsmore! ha3..


RaFFLeSiA MeRaH,
namemu t'pahat di blogku..! ahaks2..

rezki jgn ditolak, musuh jgn dicarik! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google