SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 24, 2009

ViVa ELiTe

Boring dok opis ari nih! My loyal chattin' fren, Leh xonline la plak kan... Bz b kot! Hu3... Aku pon got work to do gak la kan... Tp, aku kan produktif! Wat keje & b'chit-chat @ da same time adalah bkn sesuatu yg mustahil bg aku! He3...

Time boring2 nie, aku pon bukak la Kosmo Online. Ade gud news utk sesape yg tgh nak carik keta Made in M'sia yg jimat petrol & cute. Perodua skang dok promo Viva Elite yg bih sporty dari Viva yg sedia ade. Harga pon ok, dari RM 37,900.00-RM 44,900.00. Utk keterangan lanjut, bley click sini/beli jer paper Kosmo, dah tentu2 ado!

~ Cute kan Viva Elite nih! Ade sesape nak kasik free x kat aku? As a besday pressiekah... Anniversary pressiekah... Saje2 nak b'sedekah amal jariahkah... Well... kecik tapak tangan, 1 Stadium Perak aku tadahkan... Owhhh... * Berangan itu adalah indah, bih indah kalo jadik kenyataan... * ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

5 comments:

Neeza.Areef said...

kete keluaran br lg ke...siyes x tau

Solehah said...

mana entry kete leez ni..lama sudah kumenunggu..bagai tunggu buah tak jatuh..

Faizah_Haris said...

camm menarik jaaa....hehehe...pdn ler kedai depan opis ni ada canopy...rupanye ada perasmian perodua model baru.....bleh sambar 1 nehh....(wakaakkak dlm mimpi!!)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

neezareef,
aah. from perodua. cute!


Solehah,
alaalaa.. sowy la.. aku bz b.. xsempat snap2 lagik. sabor2, ek? ;P

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Faizah_Haris,
dlm mimpi pon mimpilah! +, mimpi tu kan foc..! hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google