SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, July 9, 2009

PrEciOuS dATe

Semlm, spt yg dirancang & dijanjikan, aku tlh m'datin'kan diri dgn my 'sayang'. Syiok wooo datin' ngan en. suami yg dikasihi & dichentai... Kalo bley, every minutes of da day nak datin' jer... b'kepit jer cam belangkas... Owhhh... sorga2... Ahaks2...


~ We ols datin' kat Pizza Hut! Kalo ikut plan asal, besday boy la yg kene belanje. Tp, besday boy tersebut ngelat wooo... My 'sayang' cakap, besday boy harus dilayanz spt king! Waaa... Xaci2..! Chaittt!


~ Ye la... ye la... Aku belanje la... Sib baik la aku nie sorang wifey yg cute lagik generous. Kira mmg beruntung tahap gabanz la 'en. suami' tersebut dpt m'p'isterikan aku. Ecewahhh! Masuk bakul, angkat sendirikkah??? Muahaha...


~ Aku lapor tul semlm! Slalu, kalo makan kat Pizza Hut, aku makan cam nak xnak jer... Tp, semlm, mushroom soup nie pon aku hirup xhengat! Xtau la nape aku kebulur sgt semlm?! Ngalahkan besday boy aku melantak! Muahaha...


~ 'Hepi besday to U... Hepi besday to U... Hepi besday to B... Hepi besday to U... La3...' Ecewah! Control2! Hiks...


~ Breadstix nie pon aku ngap xhengat gak! Ade gen Transformers kot dlm badan aku nih! Ho3!!!


~ Pastu, makan Pasta Prawn Marinara plak! Perrggghhhhh...! Marvellous lah! ;P


~ Last but not least, Hawaiian Chicken Pizza..! Brape slices ntah aku makan?! Kenyang, sehhh..! Ahaks2...


~ Muka aku muka boring coz tetibe kene makan sensorang la plak. My 'sayang' la nie! Time2 romantic, boombastic camnie la dia nak memerut! Isk3... Uhuks2...


~ Sib baik la besday boy. Kalo x, confirm gua dah wat 'muka ikan todak', ok! Owhhh...


~ Nie jer sisa2 yg sempat 'diselamatkan'. Yg len2 pon selamat gak, tp selamat masuk lam perut aku & my 'sayang' la! He3...

Memandangkan En. Boss b'coti semlm, bley la b'hula2 hup lame sket time lunch. Alaaa... bknnye selalu pon kan... Plus, aku kuar opis pon lambat ape?! Dekat kul 2 p.m gak la... Mane bley blah nak makan laju2 speedy gonzales?! So, masuk opis adalah lewat. Shhh..!!! Jgn kepochi2 tau! Ho3!!! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

bnyknyaa makanan...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
makan b'dua jer pon.. tp, melantak xhengat! muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google