SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 24, 2009

SpiTaL & pAu AL-aiN

Disbbkan kekenyangan makan nasik goreng yg org koperasi belanja semlm, aku adalah xlunch semlm. Tp, aku still kuar la time lunch hour. Aku ajak Ros kuar, saje jer mintak temankan survey s/thin' kat Da Store. Ros pon xlarat nak lunch dah, kenyang lagik katanye... Perkara pertama yg wajib dilakukan adalah drive menuju ke BIMB, nak 'ziarah' ATM. He3... Pastu, baru gi window soppin' kat Da Store. Tp, nan ado mende yg aku carik tuh! Bkn nan ado la... but xbnyk choice & yg ade tu pon cam hampehsz jerk! Kat level bawah ade handbag & wallet/purse fair. Memule, aku cam usha2 jer... jeling2 jer kan... Last2, aku cam t'b'kenan lak! So, aku adalah beli purse. Owhhh... melayang gak duit aku akhirnye... Hu3... Poyos gi survey2 barang, nak kasik org len, last2 aku soppin' utk diri sendirik! ;P

Pas anta Ros masuk opis, aku inform kat Hafiz yg aku nak gi spital, amik ubat mak aku. Sib baik aku hengat coz memule aku mmg dah ilang ingatan pasal pesan mak aku suh amik ubat tuh! Ntah camne, Tuhan nak tlg, ingatan aku kembali pulih. He3...


~ Aku trus gi farmasi sambil b'doa, 'Mintak2 la xramai org ari nih yg amik ubat. Aminnn...'


~ & yesss zaaa..! Org adalah xberape ramai. Tp, aku adalah boring! So, aku snap gambar sendirik sampai apek yg dok sebelah aku cam confuse jer tgk aku. Mesti dia hengat aku gilos glamer! Xpon kene penyakit sawan camera! Ha3... Lantaklah ape ko nak kata, apek oi! Ade aku kesah??? ;P


~ Angka giliran = 2206. Mase aku amik no. nih, angka giliran yg dipaparkan adalah baru 2201. So, dat means ade lagik 4 org kat depan aku seblom sampai turn aku. Owhhh... penantian adalah 1 penyeksaan, bukan?! :/


~ Elok2 sampai no. 2205, ade 1 mangkok b'kepala botak nih trus jer gi kaunter 2 which is supposed to be my counter. Xtau la ape masalahnye sampai pharmacist supervisor pon kene turun padang, layanz si mangkok botak tuh! Hal ini m'buatkan aku hangen 1 badan! Kalo aku nie spesis transformers, dah lame aku b'tukar jadik hangen puting beliung, bley aku zasss2kan si mangkok botak tersebut! Huhuhhh..!

Mase sampai turn no. aku pon pharmacist supervisor tuh still entertain dat mangkok botak. Aku sempat la usha2 no. giliran dia which is 2212, means very da jauh lagik behind me. Aku xtau la wat's so spesel 'bout dat mangkok sampai dia dpt keistimewaan, bley potong q?! Salah tukang bg no.kah?/salah pharmacist tu kah?/salah mangkok botakkah? Hmmm... ntah la... Malas nak pikir. Yg pasti, ubat yg dibekalkan kpd mangkok botak sgt la manyak! Sakit kronik kot..! Ahhh...! Pedulikkan!


~ Pas amik ubat, aku rase cam lapor la plak! Tp, lapor lite2 jer... So, aku menyinggah kat kiosk lam spital tuh, beli Pau Ayam Al-Ain nih ngan mineral water botol besor coz stock mineral water kat opis dah abis. Sampai opis, aku trus makan pau ayam.

Sekian... Adios! ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google