SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, July 21, 2009

HuTaNg TaG!

Aku nak jwb tag coz aku ade hutang tag ngan Wife to Firdaus Ghazali. Tagnye b'bunyik begini... Nyatakan...

1) Tempat pertemuan anda dan suami untuk pertama kalinya.

~ Kat kedai makan yg xbrape romantic kat donia nih! Tp, w/pon xromantic, akan ku kenang sampai bile2... Sentimental value wooo... Tiap kali lalu situ, mesti kitorang gelak xhengat! Muahaha...

2) Pandangan peribadi anda terhadap sikap atau ciri2 pada dirinya ketika mula2 berkenalan.

~ Gentleman... soft spoken... xneves, cool jer... ;P

3) Tempat 'dating' di mana dia meluahkan perasaan pada anda.

~ Owhhh... part nie paling aku sker coz my 'sayang' luahkan perasaan feelin'2 bagai tuh kat my fav fastfood restaurant, KFC lorrr... Gua tenung mata dia dlm2, babe! Coz org kata, mata xbley menipu! & I think I agree wif dat! Ho3!!!

4) Berapa lama hubungan anda hingga ke jinjang pelamin?

~ Plus, minus... 10 bln la... Kenal & kawen dlm thn yg same.

5) Berapa lama usia perkahwinan anda sekarang?

~ 1 thn & 7 bln. Kira pengantin baru la gak tu kan..? Kan2..?? ;P

6) Kejutan yang pernah di buat pada anda.

~ Owhhh... every single kisses from him do surprise me! Ho3!!! Tettt! Ahaks2...

7) Perancangan anda dan dia dalam rumahtangga.

~ Ade manyak, ok! Antaranye:-

a) Of cos la nak timang cahaya mata sendirik! Doa2kan, ek! ;)
b) Nak kumpul 'harta donia & akhirat'... Wah, ayat..! Tahap super power tuh! He3...

8) Hubungan suami anda dengan keluarga sebelah anda.

~ Alhamdulillahhh... We ols saling menerima seadenye includin' family masing2. Aku bley 'masuk' ngan family my 'sayang' & my 'sayang' pon bley 'masuk' ngan family aku. Sker2... ;)


~ Till death do us apart...

Aku nak tag org len gak lah! Insan2 bertuah tersebut adalah:-

1) Neezareef 2) Viona 3) Ms. Lilies 4) Mrs E 5) Shaqura ............... Sila jwn tag dgn b'sungguh2, ok! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

3 comments:

mrs e said...

wallllaaaaa..

kena taggg!!!

huhuhu

FirZie83 said...

leez.....ini ym azie aziefirdaus...kita sembang kt ym psl mak yang tu ekk...sng cita... :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mrs e,
jgn sedey2.. sila jwb tag dgn ati yg t'buke.. ha2..


Wife to Firdaus Ghazali,
owhh.. ok2! nnti leez add, ek!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google