SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, July 30, 2009

We WeNT sOpPiN'! ;)

We ols sampai SEKASEH kul 8.30 p.m. Pastu, xsinggah memane dah coz nak rushin'. Lambat2 kang tutup la plak Da Store tuh! Susah plak kang.

My 'sayang' soppin' dgn sepantas kilat! Aku & mak tolong carikkan & usul2kan baju yg sesuwai kat my 'sayang'. My 'sayang' just usha2 sket, rase cam b'kenan, trus gi fittin'. Kalo rase ok & comfortable, trus grabbed! Kasik kat SA suh bukak bil. Mmg pantas lah! Kalo aku yg soppin', confirm sempat tutup mall tuh! He3... Aku kene tawaf2 dolu, pastu pilih2 yg b'kenan, pastu wat shortlisted/saringan. Pastu, gi fittin'. Kalo ok, baru grab! B'peringkat, gitu! Ha3...

Hasil penyopin'-an adalah spt berikut:-


~ Yg nie mak yg pilih & syorkan. Kemeja short sleeve from Nicole, kaler dark purple. Ade less 50 %!

Pastu beli pants 2 helai. Carik kaler, carik size, fittin', rase cam besh, trus suh SA amik 1 more but different colour lah, trus grab! Sonang! Laju pon laju! ;P


~ T-shirt pon my 'sayang' rembat. Beli 3 helai, all from Schwarzenbach coz my 'sayang' mmg peminat brand tersebut. Ade 20 % discount!


~ Yg coklat nih my 'sayang' yg pilih. Sib baik ade oren. Kalo coklat sume, aku suh carik yg len coz xcun & xde seri. Wah, gitu ko! ;P


~ Yg nie mak yg pilihkan, long sleeve.


~ Every purchase of RM 150 & above for selected items from Schwarzenbach will get this bag as a gift lah. Aku nak kaler purple tp, promoter cakap dah xde kaler len. Tinggal oren jer... Ye lah..! Ye lah..! Oren pon oren lah! Huuu...


~ So, pagi Ahad, tugas aku adalah m'packin' baju2 & barang2 keperluan my 'sayang' coz my 'sayang' nak gi kursus selama seminggu kat Sintok, Kedah. SEMINGGU tuuu...!!! Lame wooo... Sob2... :(

Sambil packin', sambil ngomel2 manje2...

Aku: Alaaa... Lamenye B gi kursus. Jauh lak tuh! Apsal la diorang gi wat kat Sintok nun? Wat kat sini2 xbley ke? Kat Ipoh ke..? Kat KL ke..? Dekat sket!

My 'sayang': Nak wat camne..?! Abang nan ado kose veto nak sker2 ati suh tukar tempat kursus tuh! Kalo ade, dah lame abang praktikkan.

Aku: Ye la... paham la... Tp, dah la jauh, lame lak tuh! Seminggu wooo... Rase xbley blah nie..! Rase nak ikut la plak! * Dlm ati, 'Bawak la... bawak la... Huuu... *

My 'sayang': Kalo sayang ikut, keje camne? Xkan nak coti seminggu kot? Isk3...

Aku: Aah, ek! Alaaalaaa... Hu3... Tp, camne nak tido mlm nih? Kalo B nan ado di sisi, Leez xbley blah la tido. Rase kekurengan di situ..! Uhuks2... * Poyos + Ngengades! Pdhal, bley jer tido! Tido tahap kalo ade bom meletup pon aku xsedar diri! Muahaha... *

My 'sayang': Jgn la camnie... sabor la... Jap jer pon... Nanti abang call selalu, ok! Promise!

Aku: Ye la... Ye la... Hu3...


* Mood syahdu... *


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

Neeza.Areef said...

puas ha hati byk membeli

Solehah said...

laa..sian btl..tu yang pelik napa hang lunch kat pantry..sabar ya..sob..sob..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

neezareef,
kalo soppin' utk diri sendirik tp, my 'sayang' bayor, lagik la puas ati! ha3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
hang nangis2 b'samaku kah? owhh.. mekacih kerana memahami perasaanku saat ini.. hu3..

mylife said...

baca entry adalah mau gelak... hahahahhaha... jiwang komedi gituh... hiks

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mylife,
'jiwang komedi..' genre baru, ek? hmm.. not bad.. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google