SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 31, 2009

HePiNyEeEe........ LaH Hai! ;)






Diam Diam Jatuh Cinta - Ramlah Ram

"Diam-diam... berpandangan.

Mata bertentang mata...

Malu-malu... aku malu.

Kau buat begitu...

Jeling-jeling.. kau menjeling.

Senyumanmu menggoda...

Lama-lama.. dalam diam.

Aku jatuh cinta...

Beginikah rasanya.

Sakit asmara...

Siang malam gelisah.

Ingin bersama...

Ku tunggu, ku menanti.

Kata cintamu...

Biar senang dihati.

Ku disampingmu...

Jangan-jangan... kau berpura.

Sembunyikan hatimu...

Bukan-bukan... ku tak tahu.

Debar didadamu...

Kita saling... sama cinta.

Tetapi malu-malu...

Diam-diam... jadi rindu.

Rinduku padamu...

Dulu malu... tapi mahu.

Kini baruku tahu...

Diam-diam... jatuh cinta.

Bersama akhirnya..."

Pepagi, dok lam keta, bukak jer Sinar FM, ade lagu Diam2 Jatuh Chenta nih! Sambil drift, sambil layanz feelin'2, pastu nyanyi kuat2 xhengat! Tp, alhamdulillah la... coz nan ado lak ribut taufan hatta ujan pon time aku nyanyi tuh! Hmmm... suara I merdu sgt kot! Muahaha... Jom main 'masuk bakul, angkat sendirik, jom! ;P

Mood syahdu-syahdan dah blah! Mood hepi go lucky plak mari coz my 'sayang' was back! Mlm td, kul 10++ p.m sampai umah mak. Seblom tu aku kuar ngan mak gi carik barang & jln2 carik makan. Elok2 sampai umah, my 'sayang' call...

Aku: B katne nie?

My 'sayang': Abang baru sampai Bukit Semanggol nih! Maybe lambat sket la sampai umah mak, lam kul 2 a.m kot!

Aku: Alaaa... ye ke..? Xpe lah. Drive carefully, key!

My 'sayang': Wokeh!

Aku: Abah mane?

My 'sayang': Abah ade kat umah dia la!

Aku: Ha..??? Kat umah dia??? * Sambil pikir2, wat muka blur2. * Cisss!!! B tipuuuuuuuuu...!!!! Baik cakap tul2 B dah sampai mane? Kalo x, Leez dush3 kang!

My 'sayang': Abang dah sampai la... nak masuk lorong umah mak nie... Muahaha...

Aku: Chaittt! Dush3 lagik..! * Geram2 manje + windu2-an... Can U imagine how was dat feelin'? Hiks... *


~ Syiok giler, babe! Wajah kesayangan hamba is back! Yariibaaa2... lah! ;) Mlm2ku xkan sepi lagi tanpamu... Ecewah!!! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

hehe..patut la happy ja harini..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
senyum sampai telinga, babe! la3.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google