SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, July 7, 2009

KeSaH dUriAn LaGiK..!

My 'sayang' m'beli & m'belah durian lagik! Tp, kali nie beli yg kat Pekan Selase. Beli xbnyk, as usual, 2 bijik jer... Beli bnyk2 kang, sape nak makan kan...

~ Isk3... Gigihnyeeeeeeeee...........!!!!!!!! Chaiyok2!!! He3...


~ But, this time, duriannye cam xbrape besh. Sejibik jer yg ok. Sejibik lg cam xmasyuk. Bkn busuk ke hape?! Tp, dari aspek rase la yg kureng m'berangsangkan.

Kesimpulannye, yg sejibik tu xabis. My 'sayang' buh lam tupperware, masuk fridge. Till now, still xde sesape yg makan. Xtau la ape dah jadik kat durian tuh! Jadik tempoyak kot! Ha3...



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

5 comments:

Solehah said...

buat bubur durian. masak atas api yang sederhana diantara santan dan durian kemudian tambah sagu2 yang macam kristal tu..tambah sedikit garam dan gula bersama daun pandan..pastu mkn ngan roti atau makan begitu saja.

Ms.Lilies said...

aisehhh....nak kena beli doyan gak ni...hari2 lalu kat tepi diorg je mana boleh...

masuk sini tgk doyan lagik....huhu

ArELeEz said...

Solehah,
waaaaa..........! terrornye hang! aku cam t'kagum nih! ;P
tp, hang hengat, aku rajin tahap gabanz ke nak masak bubur durian yg aku rase cam remeh-temeh tuh?! owhh.. no3!! ;P


Ms.Lilies,
beli2! jgn xbeli! nanti nyesal! he3..

lily lotus said...

uiiiii kenduri jgn tak kenduri

ArELeEz said...

lily lotus,
'kenduri' kecil2-an jer.. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google