SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 17, 2009

PaK sU's WeDdiN'

Aku nak sambung kesah weddin' pak su ku. As mentioned b4, majlis kawen a.k.a b'sanding adalah pd 12 Julai 2009. Wat simple2 jer... Ala-carte.


~ Owhhh... sblom tu, nie adalah gambar2 persiapan akhir majlis tuh. Aku, mak, A_bern & Amir tgh buh candies lam kotak, nak kasik kat guest esp kiddos lah.


~ Penat gak wat mende alah nih! Nampak simple jer, tp pinggang adalah sakit, ok! Huuu...

~ Weddin' pak su aku mmg rock lah! Simple abis! Dari b'tunang sampai la ke kawen, simple gilos! Tema pon nan ado! Sume kaler ade! Dari doorgift sampai la ke baju kawen sume macam2 kaler ade! Biru ade... ijo ade... purple ade... oren ade... Kira colourful tahap melampau lah! Tp, mostly adelah ijo, so aku adalah pakai ijo. Baju & tudung fresh tuh! Bau kedai lagik! T'baik dari ladang..! Hiks2...


~ Me & A_bern... A_bern cam pompuan di bawah lindungan Kaabah jer aku tgk... Insap, gitu!He3...


~ See2! Matured semacam jer... ;P


~ Tetamu sdg m'jamu selera... Menu: Nasik putih + ayam masak itam + gulai nenas ngan ikan masin + udang petai + ikan masin yg transparent cam cermin tuh sira ngan sambal + ulam2-an + sambal belacan lah!


~ Da brides of da day...


~ My 'sayang enterframe. Ape kes tunjuk cawan b'tingkat2 tuh..??? Isk3... Xpaham2... ;P


~ Pelamin tersebut adalah pelamin on da spot. Mak andak aku yg b'tungkus-lumus ngan Amir wat pelamin tuh. Ikut plan asal, xde sanding2, sanding kat Sabah jer. Kat sini makan b'adab jer. Tp, dah makcik2 aku suh gak sanding... ha! Amik ko! Pelamin last minute! He3...


~ W/pon last minute, suasana tetap riuh-rendah, ok! Bnyk sgt photographer xb'tauliah yg dok kepochi snap2. Layanzzz...


~ Aku jadik photographer gak merangkap tukang posin'2kan diorang nih! Kalo x, gambar adalah duduk gitu semata. Owhhh... xsyiok la kan...


~ Aku memosin'kan diorang b'dasarkan pengalaman la kan... Ikut sker ati aku jer suh peluk tang sini... pegang tang situ... Ooppsss..! He3...


~ Dok atas riba plak! Ecewah! Pak su aku tu dah segan tahap melampau dah tuh! Tp, mak su cool jer... Gud2...


~ Owhhh... manja2-an, U..! Hiks...


~ Munge telur merah, pelamin ijo, baju putih. Kan aku dah cakap colurful banget..! He3...


~ Lauk-pauk utk pengantin makan b'adab. Aku pon tumpang sekaki gak makan b'adab ngan pengantin. Lapor maaa... Asik jadik photographer & tukang posin' jer, sampai xsempat nak makan wooo... ;P


~ Ayam golek adalah wajib!

Alhamdulillahhh... Everything went smoothly... Aminnn... To pak su & mak su: Semoga bahagis selalu hingga ujung nyawa... Aminnn... lg... ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Neeza.Areef said...

ape nk kata
sedapppp je menu dia...msti ramai yg suke mkn

sempoi je pengantin sanding gitu je

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

neezareef,
semestinye shedap lah! xb'balance, ok lauk-pauk tersebut! tanda shedap lah tuh kan.. ;P

pengantin nie mmg sempoi tahap gabanz lah! leez pon xpenah jumpe lg pengantin yg sesempoi nih! he3..

Solehah said...

nampak manja ja mak usu hang leez..hehe..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
newly wedd mmg la manje2. cam aku dolu, lagik manje, u! awwss! ahaks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google