SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, July 31, 2009

TrAnSfEr???

Opismate aku, Hafiz dpt berita dari Ipoh (opis negeri) bahawasanye... b'kemungkinan besor beliau akan ditransferkan ke Ipoh dlm waktu t'dekat nih! Ade 2 candidates, Hafiz & Faizal (opis Tepeng). Wo hoo..!

So, wait & see lah!

* Aku xsker la transfer2 nih... Xsyiok wooo... Banyak yg kene pikirkan. Pasal kene b'jauhan ngan my 'sayang' la... Nak carik tempat tinggal la... Nak sesuwaikan diri ngan environment baru la... Owhhh... Sib baik bukan aku. ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

5 comments:

lily lotus said...

betul tu..tp klau dah rezeki kena transfer terpaksalah kan

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
btul3!! huu..

eja said...

aku doa pas ni hng lak kene tranfer..amin

chenta-design said...

salam ceria..singgah promote sat. ada tudung baru dgn harga menarik.. marilah....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

eja,
woit2! doa hang tu xbrape syiok la.. aku xmo! baik tarik balik, weh! hu3..


chenta-design,
wo hoo..! shawl ade x?

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google