SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, July 8, 2009

FiSH & cHiPs Vs LaMb CHoP

Pd 1 mlm yg gelap, *Mlm mmg la gelap kan..? He3...* aku tlh m'gediks2kan diri ajak my 'sayang' makan kat luar. Memule, aku rase cam xmo makan, just nak pekena jus buah sambil lepakin' ngan my 'sayang' jer... Sblom tu, we ols gi tgk abah kat spital. Pastu, tetibe rase cam nak makan chicken chop la plak kan... Rase cam t'bayang2 jer keshedapan & kelazatan chicken chop tuh! My 'sayang' layanzkan jer... He3...

We ols plan nak terjah chicken chop City Mewah, tp tutup la plak. Isk3... diorang nie... Time aku ngidam nak makan chicken chop la diorang nak tutup kedai. Kecewa tahap gabanz nih..! Hu3... Xpe2. Jom kite terjah Sajian D Cafe lak. Sib baik bukak & xramai org. So, kebarangkalian nak dpt ape yg diidamkan dgn cepat adalah tinggi. ;P

Duduk2 jer, ade sorang mamat dtg amik order. Aku order chicken chop ngan air mangga. My 'sayang' lak order lamb chop ngan jus tembikai. Ati aku dah b'munge riang... ;)

5 minit kemudian...

Mamat Tukang Amik Order: Kak, chicken chop dah abis la... Nak order yg len x?

Aku: Ha??? Td kata ade!

Mamat Tukang Amik Order: Baru jer check tgk, dah abis. Sowy, kak ye... *Sambil t'kebil2 bijik mata* Kalo lamb chop ade, nak x?

Aku: Xmo la, kambing! Xsker & xminat! Ape lg yg ade??? Fish & chips ade x?

Mamat Tukang Amik Order: Owhhh.. ade2!

Aku: Ok la, fish & chips jer la.

Mase mamat tu nak blah, aku sempat lagik 'fire', 'Bukak ptg, org pon xramai, tp bley plak chicken chop abis! Buh la stock bnyk2 sket! Huh!!!' Aku rase mamat tu dengor ape yg aku bebelkan coz aku cakap dgn volume yg tggi gak la. Ahhh..!!! Pedulik!


~ Nie dia fish & chips aku. Ok la... Tp, cam t'lebey garing sket.


~ Yg nie lamb chop my 'sayang'. Aku rase sehiris jer coz aku xbley blah la ngan rase & aroma kambing tuh! Huuu...


~ Air mangga...


~ Jus tembikai...

~ Tinggal timun, lemon ngan tomato jerk! Ahaks2...

Mlm tu, we ols lepakin' kat situ sampai kul 11 p.m coz Awa mintak amik kat bus station. Kul 12++ p.m, baru sampai umah. Ngantuks tahap gabanz lah! Plus, perut pon dah full! So, pas semayang Isya', tido adalah sorga! Hiks...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

7 comments:

Ms.Lilies said...

huhu...dh mkn tu ari...doyan jua telah ku telan semlm wakakaka...so xde rasa nk mkn dh hihihi

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Ms.Lilies,
makan adalah besh! he3..

Faizah_Haris said...

uiiiii tayang makan2 jugakk....huksss3....larikkkk sambil tup mata

FirZie83 said...

leez...layan TAG kat blog azie ye

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Faizah_Haris,
jgn..! jgn..! jgn xlariks! muahaha..


Wife to Firdaus Ghazali,
owhh.. ok! sure2. ;)

Anonymous said...

oit cik roze..oops pn roze, cane nk buat blog cam ko nih? hehe..aku baru nk berjinak2 nih tp cam boring je dgn interface aku..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Lynn Helmi,
oit pn doq2 lynn..! he3.. senang jer maa.. memule, kene la reg kat blogspot/wordpress/hostin'2 len yg ko berkenan. then, u can start bloggin' just like this! *sambil petik2 jari! hiks..* kalo ade prob, roger2 i, ok! ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google