SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 30, 2012

ABAH MERTUA FAVERET TETIBA... ;P

Sekejap lagik nak keluar. Bukan dating tapi, nak memenuhi undangan kata ko! ;P

Undangan dinner treat daripada Abah. Owh... my faveret abah mertua... Cewwahhh..! Dan2 tu jadik faveret, noks..! He3...

Aku usulkan untuk dinner kat Restoran Simpang Tiga. Nasik padang in da house..! Abah reject sebab jauh kot. Kat Ipoh nun..! Abah kata yang kat Teluk Intan je. 

Tak berjaya hasutan ah kak. Hu3...

Plan B adalah Wana Cafe. Tak pun, Mutiara Seafood. Pikir punya pikir, last2 pilih Wana Cafe.

So far, Wana Cafe tak pernah mengecewakan lagik. Harap2 malam ni pun tak mengecewakan jugaklah. Amin...

1 hari tak jumpa nasik lagik tau! Tengahari tadi lunch makan bihun sup je. Nak reserve perut untuk malam ni. Ha3... 

Kalau Wana Cafe bikin onar, mau ada yang bertukar jadik ijo kang! Ngeri3..!!! ;P


:: Like3, ek! ::

4 comments:

fairus said...

LAYAN AYAH MERTUA BEBAIK.. :)

lily lotus said...

wah boleh perut u tahan tak makan nasi siang, hehe...kalau ly berguling kelaparan dah haha

ArELeEz said...

fairus,
Insyaallah..

ArELeEz said...

Lily lotus,
Leez OK je.. as long as ade mende Len yg direplace. :-)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google