SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, April 18, 2012

WORDLESS WEDNESDAY #1: AKUARIUM TU DAH BERSERILAH

1st time kot nak berwordless Wednesday. Tu pun lepas berguru dengan Kak Tomomi a.k.a Kak Jem. Kenapa & mengapa..?! Biar aku dengan Kak Tomomi je yang tau. Deal! ;P

~ Dulu terabai, air hitam, ikan pun hidup segan mati tak mau. Tapi, sekarang dah berserilah! 

Lokasi: Jabatan Fisioterapi, Hospital Teluk Intan, Teluk Intan, Perak

Eh! Kata wordless... tapi, macam banyak pulak membebelnya! Erk! ;P


:: Like3, ek! ::



6 comments:

HasrulHassan [HH] said...

Hmm bagus tu, akuarium kat rumah ni jugak yang dah gelap ... hehehee... hospital teluk intan, lama HH tak gi jenguk

lily lotus said...

yg dok hadap akuarium tu hari2 dah tentu lagi berseri ;)

ArELeEz said...

HasrulHassan [HH],
kira ok la sbb ade jugak akuarium kan.. umah leez xde. hu3..

aah. hospital t intan. bwk mak wat fisio.

ArELeEz said...

lily lotus,
betul3! terapi ikan kot. he3..

azzey said...

dh lm x ke ctu...hu3....

ArELeEz said...

azzey,
of cos la.. sbb anda di kajang maa..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google