SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, April 19, 2012

HAPPY BIRTHDAY TUANKU...

Happy birthday to Sultan Perak. Menjunjung duli tuanku... ;)

Semoga Tuanku diberi kesihatan yang baik. Amin...

Sebagai rakyat jelata Perak, ah kak happy tau hari ni. Sebab boleh berblogging dengan aman di saat rakyat jelata negeri lain bertungkus-lumus buat kerja memasing. Kang kalau penat berblogging, boleh pulak tido2 atas katil empuk ah kak tuh tanpa rasa bersalah. Bangun tido, kalau perut berkeroncong, terus je carik makan kat dapur... tak payah nak rush2 sebab bukannya nak kena masuk opis pukul 2 p.m pun! Owh... heavennya... ;D

Rasa2, berjaya tak statement ah kak ni menjeleskan korang2 yang sedang gigih bekerja tuh? ;P

Ke ni statement mintak kena sepak? Ha3... Larikkksss..!!!


:: Like3, ek! ::



2 comments:

fairus said...

DAULAT TUANKU...

ArELeEz said...

fairus,
daulat tuanku jugak.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google