SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, March 21, 2011

TERIMA KASIH WAHAI TETAMU...

Hari Sabtu, umah mak aku menjadik meriah dengan kehadiran tetamu yang datang untuk memeriahkan 1 majlis. Majlis bese2 jer... Takde la besor2-an ke... grand2 ke kan...


~ Rombongan terawal yang sampai. Cik Ros & Cik Wah. Dua2 pun sepupu mak aku.


~ Memandangkan konsep majlis adalah 1st come 1st serve & self-service, makanya diorang menjamu selera dolulah.


~ Tak lama lepas tu, rombongan ke-2 plak sampai. Most of them adalah geng bas sekolah mak & nenek aku.


~ My MIL tergolong dalam kategori rombongan terakhir sampai. My MIL kata, Qistina tido. Pukul 4 p.m baru bangun. Tu yang lambat sket sampai tuh.


~ Happy jer mak aku... Bila mak aku happy, aku pun happy jugak. ;)


~ Tetiba, terselit lak muka diorang berdua nih. Hmmm... layankan jer la... He3...

Terima kasih wahai tetamu... ;)

Kalau korang terror kan, cer teka... majlis apa la yang berlangsung kat umah mak aku nih? Kalau korang teka betul, korang memang terror tahap gaban la kiranya kan... Hiks...


*Bersambungan...

2 comments:

azzey said...

Woit! org copy paste gbr2 nih...:)

ArELeEz said...

azzey,
amik jer.. u're allowed to do so, bebeh! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google