SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, March 26, 2011

DATANG DENGAN 'PAKEJ'

Semalam, aku terpaksa amik time slip. Badan makin panas tapi, aku rasa sejuk. Tengahari buta pun siap pakai selimut. Kepala memang weng2 la kan... Kena flu, sakit tekak & demam. Sumenya datang dengan 'pakej'. Adeh3... So, my 'sayang' paksa gi spital. Malas betul ah kak tau! Allergic bau spital nih! Hu3...


~ Lepas amik ubat yang sebabun nih, aku terus rest kat rumah. Tak makan pun ubat2 tu sebab gigih nak kekalkan pose. Semangat kena kental la kiranya kan... Flat giler, hokay! Tsk3...

Masa sampai kat umah mak pun dah tahap tak mampu nak bercakap dah. Bese la aku kan... kalau pose memang over flat! Tambah2 demam plak kan...

Malam tu, lepas makan ubat terus 'pengsan'. Kesan ubat kot. Hari ni dah ok sket. Tapi, still need rest. Rest sambil blogging. Heh3...

Apa2 pun, alhamdulillah la... dapat jugak aku sudahkan pose. Thank God... ;)

2 comments:

azzey said...

Hrp2 hari ni x pengsan..hu3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
harap2 begitulah.. tgh lalok2 mamai2 gak nih sbb baru pas makan ubat flu yg m'buatkan kite mengantuk tahap dewa tuh! hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google