SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, March 25, 2011

BILA POMPUAN2 ITU BERSHOPPING...

Semalam adalah hari yang penuh bermakna bagi penjawat awam cam aku sebab semalam adalah hari gaji. Senyum sampai telinga, wok..! Yahooo...!!! ;)

& hari gaji jugak adalah hari membuang duit ye, you ols..! He3... Tak la... Depends la kan... Kalau ko jenis pantang dapat duit, terus nak buang2, memang ko akan buanglah Tapi, if ko jenis yang jimat-cermat menyimpan sesado tu, makanya makin mancanaklah jumlah tabungan ko kan... Cam aku ni, average. Sedang2... Ecewah! ;P Tapi semalam, aku dah 'melaburkan' duit kat The Store. Menyopping, noks! Heh3...

Tak plan pun. Secara automatic jer roger2 Ros, ajak dia 'ukur' The Store. Ros plak on jer. Cantikla tuh! ;P Aku pun roger2 my 'sayang', mintak izin. Isteri mithali katanya kan... Ahaks3...


~ Aku rembat 3 helai baju. Kaler oren...


~ Kaler hitam...


~ & kaler ijo.

Murah2, wok..! Ada 50 % discount! RM 49.35 untuk 3 helai baju tuh. Ada banyak lagik yang cun2 dengan harga yang sangat2 reasonable! Ikut hati & nafsu, memang tak tertahan2 nak merembat. Tapi, tak buleh la nak grab bebanyak kan... Berpada2 gitu..! (Ayat sodapkan hati sendirik. Hu3...)

Yang bestnya, Ros yang memula just nak temankan aku pun terbeli jugak 2 helai. Dasat tak pengaruh ah kak? Ha3...

Amacam, you ols? Santek tak baju2 ah kak tuh? Ahaks3...

2 comments:

azzey said...

WOIT!NP X BELIKAN ORG 1? MURAH TU DOWH..NAK 1?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
he3.. xckp pon.. +, xtau size. ;P tp, mmg murah giler2 la. cer citer kakak pakai size ape? kot2 la nnti t'sesat soppin' lagik kan.. hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google