SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, November 28, 2011

STICKY MODE ENTRY: NAK YANG BAIK2 JER... SALAM MAAL HIJRAH...

*This is a sticky mode entry. Please scroll down for new updates. Thank you.

1 Muharram datang lagik...

Alhamdulillah... Tuhan masih bagi aku peluang untuk bernafas, untuk aku menikmati hidup di kelilingi insan2 yang aku sayang, untuk aku perbaiki diri...

Syukur...

Terima kasih Tuhan di atas peluang yang Kau berikan...

Tahun baru, pastinya ada azam baru. Aku pun tak terkecuali. Nak tutup buku lama, nak bukak buku baru. Let bygone be bygone... Ecewah! Skipping Londonlah pulak! Hiks...

Hmmm... aku berazam untuk jadik seorang yang penyabar. Means, lebih sabar dari sekarang yang sememangnya susah betul nak bersabar! Asik nak hangen jer! Haish! Malu dengan diri sendirik! Hu3...

Aku berazam untuk lebih menghargai orang2 yang aku sayang. My 'sayang', mak, kakak, abang, abang ipar, kakak ipar, anak2 sedara... I do love you, guys...

Aku berazam untuk jadik isteri solehah. Pelan2... Insyaallah...

Aku berazam untuk dapat baby..!!! Semoga Tuhan berikan aku rezeki... Amin...

Banyak lagik sebenornya azam untuk tahun baru. Tu belum campur yang lepas2 yang still belum dapat direalisasikan lagik tuh! Pendek kata, nak yang baik2 jer semuanya... Kalau semua nak canang kat sini, mau sampai bulan depan pun tak habis kot. Hu3...

~ So, kepada semua muslimin & muslimat, walau di mana berada, aku nak ucapkan Salam Maal Hijrah. Semoga berjaya dengan azam2 baru yang korang harapkan. Insyaallah... ;)

Buang yang keruh, amik yang jernih tau! ;)


:: Like3, ek! ::

4 comments:

Unknown said...

salam maal hijrah

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Rozuan Ismail,
tq.. salam maal hijrah to u too..!

~ain said...

salam maal hijrah.. semoga semua azam2 baru tercapai dengan jayanya!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

~ain,
tq.. salam maal hijrah to u too..!

insyaallah.. amin.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google