SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, November 5, 2011

HUDUHNYA!!!

Handwriting/dalam bahasa saintifiknya tulisan tangan aku, semakin hari semakin buruk lagik huduh la aku tengok. Tu baru aku yang tengok tuh! Kalau orang lain yang tengok mau parkinson terus! Berganda2 huduhnya! Hadoiiyaiiinya pun..! :(

Sampai kadang2 tuh, aku sendirik fenin pun nak baca apa yang aku tulis tuh. Parah betul! Kronik2... Hu3...

~ Nak kata kerja aku kat opis tuh banyak menulis, tak jugak. Banyak menaip keyboard pc ada la kot. Ke sebab tu jari-jemari nie jadik manja? Hmmm... confuse ah kak tau! Eh! Muka kat atas nie konon2 muka confuse. Confuse tak? Confuse tak? ;P

~ Tapi kan, walaupun tulisan tangan ah kak huduh, ah kak tetap ceria, noks! Tengok tuh... senyum tak agak2! Ngeh3...

~ Gambar selingan... Tudung baru nie. Santek tak? Ahaks3...

Sebenornya, dari dulu tulisan tangan aku camtu. Standard tulisan doktor kata ko! Ha3...

Tulisan aku jenis kecik2, lebar2 sikit, lepas tu tegak. Dulu masa study kat Arau, gigih ko... selak majalah Remaja semata2 nak buat test, Rahsia Tulisan Tangan. Kalau tulisan jenis senget2 ke kanan, macam mana peribadi dia... Kalau yang jenis senget2 ke kiri macam mana pulak... Yang tegak2... bulat2... lonjong2... bla3...

Lepas tu, mula la feeling2. Ha3... Kenangan betullah!

Korang pun ada buat kan? Kan3...??? Alaaa... ngaku jer lah... ;P


:: Like3, ek! ::

2 comments:

fairus said...

SAYA PUNYA TULISAN TAK TETAP.. IKUT MOOD.. :)

ArELeEz said...

fairus,
uiks! tulisan pun ade mood! dasat betul! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google