SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, February 13, 2011

AWIN HULU LANGAT???

Dah abis dah Mentor. Tapi, aku nak review lagik. Ye la kan... ni sepatutnya rancangan hiburan. Untuk seronok2 sambil tengok bakat2 baru yang diuji bakat. Tapi, apsal aku rasa seram2 & ngeri2 jer tengok peserta yang datang audition? Seram + ngeri sampai terkagum2! Hu3...

Ada la sorang mamat ni, orang Hulu Langat, datang audition jugak. Nama dia Awin. Tapi, belum masuk bilik audition dah poyos nak tunjuk bakat kat tempat pendaftaran. Nyanyi depan urusetia ko! Ha3...

Mintak ic, dia bagi tapi, ic merah. Loh! Bukan warganegara rupanya! Terus la disqualified! Tapi, si Awin ni tak puas hati. Siap maki2 urusetia sume. Paling tak buleh blah bila dia kata dia adalah pengganti Awie. Orang2 Hulu Langat pun kata dia buleh jadik pengganti Awie. Adeh3... Aku nak gelak tak hengat tapi, macam terkagum2 pun ado gak! Sebab 1st time tengok manusia camnie datang audition. Kalau setakat nangis2, pujuk rayu kata nak ubah nasib keluarga tu, dah selalu sangat dah aku tengok. Normal la kiranya kan... Yang ni memang betul2 abnormal! Luar biasa, noks..! Ha3...

Last2, kena halau ngan security. Kasehan betul! ;P

Sampai aku terpikir, kalau aku ni berhajat nak gi audition, musti aku cermin diri aku dolu. Means, sebelum orang nilai bakat kita, kita nilai dolu. Memang buleh nyanyi ke aku ni/setakat nyanyi kat bilik air jer la kau?! Tapi, orang2 yang macam Awin ni, apa agaknya yang dia pikir, ek? Haish!


p/s: Tak sabor nak tunggu next week punye audition. Ada Awin 2 tak? Hiks...

2 comments:

azzey said...

Awin tu tak sempat mkn ubat masa g audition tu...tu yg weng2 sikit tu....hu3...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
tau xpe..! ha3.. apeadehal la mamat tuh?! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google