SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, February 8, 2011

PENGANTIN MERAH

Last Saturday, aku & my 'sayang' together2 wif family mertua menerjah kenduri kawen. Kat Sungai Panjang, Selangor nun..! Pegi adalah secara berjemaah. 3 bijik keta. Konvoi la best kan? ;)


~ Kembang semangkuknya muka aku..! Hu3... Tapi, comel kan? Ha3... Perasan betul!


~ Tak kira kat mana, musti nak sawan camera. Tapi, bila dengan family mertua, aku behave la banyak. Means, tahap sawan aku tak sedasat bila bersama family aku. Harus jadik menantu sopan, gitu..! Muahaha... Tak buleh blah! ;P


~ My MIL yang sempoi... Tak kira pegi mana hatta ke tempat2 yang agak exclusive pun, dia tetap dengan stylenya yang tersendirik. Amik gambar pun tak berapa nak ready. Sudahnya, menantu dia jugak yang over! He3...


~ Rombongan Cik Kiah baru sampai... Kena menapak sebab keta parking kat jalan besar. Area bendang kan... begitulah kekdahnya... Umah pengantin, nun di sana yang ada kanopi tuh.


~ Sampai2, pengantin dah bersanding. Merah, owh... tema dia..! Kalau Kak Red ada ni, harus dia berbangga! Hiks...


~ Sorang tengok bawah, sorang tengok kiri. Shame2 cat kot... Hiks...


~ Pelamin pun ada unsur2 merah. Tapi, more to maroon la...


~ Bebudak, bapak budak & mak budak, pasukan kompang. Macam2 lagu diorang balun. Gasaklah! Janji meriah! ;D


~ Munge telur pun kaler merah! Dasat2...

Kesimpulannya, pengantin memang nampak merah hari tuh. Tetiba terkenang zaman aku kawen dolu. Tema belah aku adalah purple. Belah my 'sayang' plak creme-gold. Korang plak kaler apa?

4 comments:

My Little Diary said...

salam,

huhhh... merah pengantin....
semoga bahagia ke akhir hayat...
p/s: musim org kawen ek! seme blogger citer pasal kenduri kawen je ni...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

My Little Diary,
salam..

mmg merah abis! he3..

yupp! semoga bahagialah hendaknye.. amin..

p/s: maybe la kot..

azzey said...

knp kembang bermangkuk2 sgt kamu tu? ha3...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
eh2! mane ade? super impose tu..! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google