SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, February 1, 2011

TUDUNG MERAH & HANGER TUDUNG

Gerbang Malam Jalan Reko ni, tak la besor sangat. Besor lagik Pasar Malam Bangi. Kalau setakat nak cuci2 mata tu, buleh la… Dalam dok sibuk cuci2 mata tu, sempat gak la aku merembat tudung lycra kaler merah, hanger tudung yang bulat2 tuh ngan fridge magnet.


~ Tudung lycra merah awning hitam ni, aku beli 10 hengget jerk! Not bad la…


~ Hanger bulat2 ni plak aku beli sebab terpengaruh ngan A_bern. Dia gigih dok tayang hanger bulat2 dia kat aku. Terus aku cam menjeles tahap gaban! & terus rasa nak sambar 1 jugak! Sib baik tak mahal. 10 hengget jugak.


~ Fridge magnet ni mende pertama yang aku & my ‘sayang’ beli. Kalau gi mana2 & tempat tu ada jual fridge magnet, memang dah jadik semacam 1 kewajipan plak nak membeli. Saje sker2… tambah2 koleksi sedia ada…

Instead of, aku belikan nenek aku tudung lycra kaler purple sehelai. Untuk mak plak, aku dah suh mak pilih2. Tapi, mak nak saiz XL. Nan ado la plak! Paling besor pun L jerk. Mak takmo! Mak sedikit kuchiwa la sebab pulang dengan tangan kosong… Kesian mak… Takpe2… Sok lusa, kita carik lagik kat mana2…

Hokay! Tu jer kot pelaburan aku kat Gerbang Malam Jalan Reko. Sebelum balik, we ols supper dolu kat 1 of restaurant yang ada kat situ. Nama jer supper. Tapi, makan… ko jangan cakaplah! Melampau betul! Kalau korang terror/ada renungan makrifat, cer teka we ols makan apa? Heh3…


No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google