SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, February 2, 2011

BAHAGIAN 1 DAH ABIS...


~ Malam tadi, aku layan Lagenda Budak Setan versi drama. Alaaa... yang kat Astro Prima tuh. Sedih ah kak, noks..! Bercucuran air mata ah kak tau! Tsk3... Abis tisu sekotak ah kak kejekan! Ni kalau masuk Anda Ada 60 Saat nih, confirm menang besor! ;P

*Credit to: malaysiatvtube

Ecewah! Takde la... Mana ada sampai bercucuran air mata... Tisu yang memang tinggal sekotak tu pun (stock abis) tak luak maaa... Bese la... Propa jer lebih! Hiks...

Aku ni spesis kalau setakat tengok citer sedih yang pelakon dia nangis2 sampai bercucuran air mata tu, tak la sampai aku pun nangis sama. Just ada perasaan sedih jer. Susah la nak buat aku nangis2 kan... Sepanjang 28 tahun aku bernapas di bumi Tuhan ni, ada 2 movies jer yang buat aku nangis. Means, nangis betul2 la... Yang tahap keluar2 air mata tuh.


~ 1st citer Debu2 Kasih... Starring: Sham (Visa) & Aida Aris. Sedih sebab hero a.k.a boyfren heroin mati sebab sakit barah otak. Poyos jer aku nangis dalam selimut. Pastu, mak aku dok intai2. Pastu, kena gelak bagai nak rak ngan mak aku. Hadoiiyaiii..! Hu3...

*Credit to: filemkita


~ 2nd citer Winter Sonata. Sedih sebab Bae Yong Jun merangkap hero susah betul nak get together wif galfren dia. Banyak betul halangan! Pastu lak, dia jadik buta. Bila dah buta baru dapat berchinta balik ngan galfren dia. Cis betul! Sape la pengarah citer tuh? Kalau aku jumpa dia, aku kuntau2 buah pinggang dia! Berani betul dia buat aku nangis! Hu3...

*Credit to: korean-muzik

Tapi kan... pastu, aku terus terminat kat Bae Yong Jun secara melampau! Terus tengok segala citer yang dia berlakon! Cam Hotellier ngan 1st Love. Tengok yang tayang kat tv jer la... Kose lak nak membeli dvd bagai... Mahal wooo... Aku student time tuh! Mana ada manyak wang maaa... Sob3...

Eh2! Macam larik tajuk lak! He3... Hokay2! Jom kita kembali ke jalan lurus. ;P

Kesimpulannya, memang sadis episod last Lagenda Budak Setan malam tadi. Memula, nyampah kat Kasyah sebab menduakan Ayu. Rasa cam nak sepak2 muka Kasyah! Pastu, nak terajang2 si Kate. Kesian Ayu... Tapi, bila Ayu mati masa deliver baby, terus jatuh simpati tak hengat kat Kasyah. Touching sangat bila Kasyah tunaikan janji pada Ayu untuk bawak baby diorang naik 'keretapi pendek' (LRT). Seperti bapa tunggal yang sangat2 bertanggungjawab, gitu..!

Dekat ending, ada tulis 'Berakhir Bahagian 1...' Eh2! Ada Bahagian 2, ek?

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google