SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, February 14, 2011

SABTU DI UMAH MAK...

Hari Sabtu, aku & my 'sayang' memang ada kat umah mak. Since my 'sayang' gi KL. Tak berani, dowh... nak tido sorang2 kat umah. Bila nak pejam jer, mula la terbayang2 Hantu Kak Limah Balik Rumah. Seram2... Hu3...

Ye! Aku memang penakut. I admit la... Hu3... Daripada aku tak buleh tido malam, lebih baik aku dok umah mak. Dah la best! Dapat tido peluk mak plak tuh! Ahaks3...


~ Suasana pagi kat umah mak... Berkabus2... Buat mata aku kuyu balik. Huwarrgghhh..!!! ;P

Seperti bese, kalau dok umah mak, harus la nak makan masakan mak kan... Acara wajib, gitu..! Heh3...


~ So, tengahari tu mak aku masak kari terung wif udang kecik2. Nama udang aku tak tau. Sebab tu tulis udang kecik2. He3...


~ Ikan goreng ngan ayam goreng tepung.


~ Ikan masin goreng, pembuka selera...

Sodap tapi, aku tak buleh makan secara best sebab ulcer tuh. Nak abiskan nasik sesenduk pun hazab..! Sulam air. Hadoiiyaiii...! Jeles hokay tengok my 'sayang' makan berpinggan2! Rasa macam nak operate ulcer tu dan2 tu jugak! Hu3...

Sakit wooo... Tsk3... Kesian aku kan?

2 comments:

azzey said...

Best kena ulcer kan...hu3..

ArELeEz said...

azzey,
best la sgt.. hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google