SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, February 9, 2011

V-W IDAMAN HATI...

Perodua Kancil dalam genggaman,
Proton Wira diingat2,
Si Volkswagen kereta idaman,
Ntah bila la baru mendapat.

Mukadimah pakai pantun lagik, noks..! Ha3... Tetibe teringat kat Encik Eyriqazz lak sebab beliau sker berpantun2 nih! He3...

Tak kesah la kan... Janji mesej sampai. Ecewah!


~ Si Volkswagen (V-W) idaman hatiku...


~ My 'sayang' follow baik punye kat belakang..! Secara automatik aku gigih nak mensnap! Tak dapat the real 1, gambar pun jadik lah! Hu3...

Memang tak buleh blah kalau tengok V-W kat mana! Terus sawan tarik! Dasat kan penangan V-W kat ah kak? ;P

Kalau nak jimat pakailah Viva,
Putih, hitam, biru hijau... pilih sahaja,
Jangan marah saya nak bertanya,
V-W ni ada sapa2 tak nak sponsor kat saya?

Amacam? Cantik, menarik, tertarik, komemangthebomb tak pantun2 ah kak? Apa lagik?! Jawab Cik Kiah..! Jawab!!! Ahaks3...

4 comments:

Aizura said...

keta idaman kita gak ni.. :D

ArELeEz said...

Aizura,
owh, yeah..? geng la kite! hiks..

LeeAneem said...

saga BLM dlm genggaman,
kancil hijau dijual sudah,
VW jadi idaman....?
dah la kemetot,tak boleh blah...

ArELeEz said...

LeeAneem,
amboi3.. main balas2 pantun nampak! cis betul! jap2. nak balas balik nih. ha3..

saga blm xberapa cun,
nak beli pikir lapanploh kali jugaklah,
biar la kemetot pun,
ade org kesah??

ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google