SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, February 8, 2011

TERGODA LAGI... HU3...

Kesian korang kan? Jenuh plak nak berteki-teki, teka-tekuk pasal menu apa la yang aku masak malam tadi..?! He3...

Takpe2... Aku reveal terus jerlah.


~ 1stly, aku goreng ikan & buat cicah cili kicap.


~ Pastu, aku buat telur masak taucu wif kacang panjang. Memula, rasa cam nak masak sambal telur. Tapi, macam remeh la plak sebab nak kena blend2 cili kering bagai kan... So, cancel! Masak taucu lebih simple, I guess...

Aku cadang nak kembali berdiet setelah berminggu2 berhempas-pulas mentekedarah tak hengat! Hadoi la... Tapi, tak jadik jugak sebab tergoda tengok gaya suapan nasik my 'sayang'. Rasa macam, 'Owh... heavennya...' Hu3... & akhirnya, aku tergoda lagik buat kesekian kalinya...

Camne nak meningkatkan disiplin dalam berdiet, ek? Haish!

2 comments:

azzey said...

Gaya suapan pakcik tu ada gaya faizal tahir ke...tergoda sampai x hengat2..:)

ArELeEz said...

azzey,
aah. lebih kureng la.. tp, gaya pakcik lagik dasat! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google