SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, February 14, 2011

ULCER

Dah beberapa hari aku tak makan dengan dasat seperti selalu. Bukan sebab aku diet/takde selera makan. Tapi, sebab ulcer mulut. Asal nak telan makanan jer, pedih2. Asal pedih2 jer, nak telan makanan. Hu3...

Actually, tempat yang kena ulcer tu aku tergeget. 3-4 kali tergeget kat tempat yang sama. Pastu, terus rasa cam pedih2. Bila tengok cermin, check2 jadik ulcer la plak. Besor, weh..! Adeh3...

Selera makan tetap ada. Tapi, bila membayangkan kepedihan masa nak kunyah makanan tuh, humangaih..! Tak sanggup, dowh..! Tsk3...

Mak aku suh kemam air teh suam2. Aku try la buat. So far, cam berkesan la... Kureng rasa pedih untuk sementara waktu.

Nak bercakap pun sadis, hokay! Siap guna bahasa isyarat bagai... ngan my 'sayang'. Sib baik my 'sayang' paham. Ha3... Hadoi la...

4 comments:

My Little Diary said...

salam,

semoga cepat sembuh ye! :)

azzey said...

Letak je garam, tenyeh2 kan kat ulcer tu. sure ulcer tu majuk n terus x mo dtg dah..hu3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

My Little Diary,
salam..
tq, dear..! leez pun harap cepat sembuh sbb nak gi kursus dgn mulut yg ade ulcer = xbest! hu3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
dah letak 2 kali tp, xmau elok jugak. pedih tahap gaban ado la! tsk3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google