SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, February 10, 2011

CHENTAHATIKU...

Hari2 aku windu dia...

Tapi, hari ni & esok, aku akan lebih2 windu dia...

Secara over! Ha3...

Sebab dia ada nun di KL...

Ada urusan yang dia nak selesaikan kat sana...

Aku masih di sini... sebab urusan aku pun tak selesai2 lagik. Huh! Pitam tengok meja opis yang macam kapal Jack Sparrow dilanggar todak tuh! Hu3...


~ So jadik... aku akan mewindui dia... chentahatiku... Uwaaawaaawaaaa....

Sadis... :(


p/s: Ya Allah... Selamatkan perjalanan pergi & pulang & lancarkanlah urusan suamiku. Lindungi dirinya... ya Allah... Amin...

3 comments:

LeeAneem said...

rindu....rindu serindu2nya......aaaaaaaaaa....

LeeAneem said...

rindu....rindu serindu2nya......aaaaaaaaaa....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

LeeAneem,
cis betul! watchaa..!!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google