SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, September 15, 2009

'UjAn Yg TuRuN, b'SaMa AiR mATa... SoB3...'

Sedey jer bunyik tajuk entry tu kan? Cam tgh nangis2 jer... Isk2... nan ado la... Aku ok jerk, xde maknenye nak b'sedey2-an..! Saje jer wat tajuk gitu utk m'gambarkan yg kat sini skang tgh ujan. Dari t/ari td lagik, xreda2. Ujan2 camnie, lagik la mood kemalasan tahap melampau yg m'jelma..! Dah mula pikir, 'Alangkah syioknye kalo skang nih aku tgh lepakin'2 atas katil yg empuk, bantal2 yg bley dipeluk2... Owhhh...' Jenuh aku seru mood rajin, still xmo m'jelma! Huuu...

Drpd aku dok melalut xtentu hala & layanz blues, adalah bih afdal melayanz gambar2 xtra mase kursus kat Teluk Dlm Resort yg aku xupload lagik. Aku baru cilok dari f/s Syiela coz dia pon baru upload. Gambar2 nie sume dari camera Syiela. So, layanzzzzzzzz...........!!!!!!!! ;P


~ Day 1 di Teluk Dlm Resort... Sementara menunggu minum ptg, we ols b'foya2 di tepian pantai...


~ Sempat lagik b'posin' kat tangga chalet seblom terjah bbq..!!! La3...


~ B'posin' lak pas kenyang giler belasah bbq. Ahhh... Dah xlarat nak ronggeng2 coz perut dah ketat. Huuu...


~ Da cutest models on board..! Ahaks2...


~ Same jer cara pemosin'-an aku tuh! Isk3... xpuas ati nih! Harus posin' style len plak nih!


~ Ha! Amik ko! Poyos nak tukar style posin', trus xnampak muka aku dah! Uhuks2... Sob2...


~ Aku & Ena @ tempat shower utk sesape yg dah berendam kat pool. Sayangnye, aku & Ena xberendam pon... Murni & Syiela berendam la... Aku xmo coz tgh period time tuh, xselesalah! Owhhh... btw, mase nih we ols tgh get ready for poco2 but, tetibe nan adolah plak! Tu yg wat aku bengang ngan urusetia tuh! Kalo nan ado, kasik la notis awal2! Aku dush3 kang, ha! Huhhhh!!!


~ Kat lobby pon b'posin'-an lagik.


~ Memasing dgn kesengalan memasing..! He3...


~ Nie plak kat Jeti Teluk Dlm, tgh tggu feri. Aku dah xbley blah dah time nih! Pikir nak balik jerk! Windu m'gunung kat my 'sayang' wooo... Huuu...

Sekian... Eh2! Lom 'sekian' lagik coz ade few pics yg aku lom jaja. So, kira b'sambunglah, ek! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

lily lotus said...

bleh masuk pertandingan posing terbanyak dlm satu entry..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
kalo ade contest tu, mmg joinlah! muahaha..

Solehah said...

hehe..bru perasan ada entry ni...syoknya gamba2 aku tgk tu..hehehehehehe..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
syiok sbb dlm gambar tu aku cute kan? hiks2..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google