SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 3, 2009

MeNu B'bUkE & sAHuR... dAy 10...

Salam 1 M'sia, u ols... Ahaks3... *Poyos!* ;P Aku quite bz b today coz En. Boss dah kembali ke sekolah! Eh, silap! Dah kembali ke opis! Ari Selase ngan Rabu, beliau nan ado coz b'coti, nak balik kampong kat Kuala Kangsar bawak newborn baby katanye... So, 2 ari lepas aku hula hup la kat opis nih! Tp, tidak ari ini... Ari nie, kalo nak hula hup pon kene cover2 linelah kan... Ho3!!!

Update pertama utk ari nie adalah spt bese iaitu kesah menu b'buke & sahur. Kasik kecur liur sket! He3...

Well... utk ari ke-10, aku & my 'sayang' b'buke kat umah mak. Mak follow we ols gi PARAM. So, nan ado masak2lah! Sume main tunjuk2 jer... Kakak aku & A_bern pon ade sekali. Makin m'canak2 la juadah yg ade kat depan mata! Memasing beli juadah kan... Ade mee goreng, ikan kayu masak pedas, kek coklat, ayam & bla3... Naik rambang mata aku tgk makanan, xtau nak makan yg mane dolu. But, gambar2 makanan xsnaplah... Xkose coz tgh lapor kan... Xt'hengat pon ye gak, xtually...


~ Yg nie lauk sahur. Air tangan aku nih! Sutun masak kicap lagik..! He3...


~ Dah abis makan, baru poyos2 nak snap2. Gini la jadiknye ikan kayu masak pedas, PARAM mari..! Aku panaskan balik mase sahur.


~ Same goes to telur masak lemak kuning nih. Tinggal secoet jerk! ;P


*Pn. Faizah_Haris, sutun masak kicap anda dah siapkah? ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

eh..mcm sama ja menu..dgn hari ape tah..kan2?sedapnya sotong masak kicap tu..aku suka..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
ye ke? instict kite same kot..! he3..

aku pon sker gak ngan sutun masak kicap! xyah lauk len pon xpe! same la cam aku sker ngan sambal tumis ikan bilis! ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google