SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, September 4, 2009

B'kUbUrNyE sEbUaH mAHLiGai...

Seantero Malaya dikezutkan lagik dgn berita p'ceraian artis! Rase2nye, baru jer aku t'dengor berita yg Ct Nordiana si Bola2 Api m'failkan pengesahan lafaz cerai hubbynye, aktor Malaya, si Faizal Usop, dah kuar kesah cerai baru yg agak hangat gaklah iaitu p'ceraian Anang-Kris Dayanti (KD). W/pon diorang nih bkn artis M'sia but, disbbkan populariti KD yg gah kat sini, makanye secara xlangusng isu nie pon jadik besor kat M'sia. Plus, diorang nie kan ke dicategorykan sbg sherashi b'shame, gitu! Tup2 b'cerai! Talak 3 lak tuh! Abis b'gegar industri hiburan!


~ B'kuburnye mahligai cinta KD-Anang... Huuu...


*Wo hoo!!! Bln2 pose nie kan mandom jer kan... Sekali-sekala dok b'gossip, mesti xmandom dah! Muahaha... Ok2! Insap dah... ;P


*Kredit to: Kosmo


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

fealize_eleanoer said...

hah?

ye ke nana nak bercerai?aiyakkk

pasal KD tu ...terperanjat jgk kan...smpi talak 3 lak tuh

ArELeEz said...

fealize_eleanoer,
akan b'cerai/x, yg tu.. wallahualam.. but, kes nana adalah m'failkan pengesahan lafaz cerai.

aah. leez pon t'kezut beruk gak! isk2..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google