SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, September 2, 2009

MeNu B'bUkE... dAy 6...

Kite truskan lagik dgn menu2 b'buke pose ye, u ols..! Aku xkira! Aku nak kejor gak update pasal sahur & bukak pose till day 12. Sbb dolu aku bz b, nak update pon xsempat. Hu3...

Dah2! Xmo sedey2... Meh tgk ape menu b'buke aku & my 'sayang' for day 6. ;)


~ Ade telur masak lemak. My 'sayang' yg b'kenan sgt. Tp, shedap hape?! ;)


~ Ikan pari panggang pon ade...


~ Sambal goreng. Xbesh coz kering sgt. Kalo yg basah2 sket & ade suhun tu besh la! Apsal ntah my 'sayang' beli yg nie?! Huuu...


~ Sambal kepala sutun pon ade but, sampai ke sahur xabis coz keras giler! Rase pon ade failed sketlah.


~ Ade kuih. Xtau la ape name kuih nih?! Tp, aku panggil kuih2 basah camnie as kuih org tua. Sbb aku rase cam org2 tua jer yg sker kat kuih2 nih! ;P Larikkkkksssssssssss...........!


~ Aku makan mee goreng jer time b'buke. Xmo makan nasik! Diet konon! Ha3... Aku dok carik mee goreng yg A_bern beli ari tu, nampak cam besh jer... A_bern & mak cakap rase pon besh! Mee goreng basah la... Tp, aku xjumpe pon... Ntah kat ceruk mane la dia nyorok?!! Hu3...


~ 1 nie jer air tangan aku. My 'sayang' la... asik2 nak makan ikan goreng pon sodap yo... Xpe la kan... Layanzzz2...

Mase sahur, aku just panaskan lauk yg ade lebey cam telur masak lemak & sambal sutun tuh jer... Xtambah lauk len pon...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

sedap kan telur masak mcm tu..dah lama aku x mkn telur masak lemak gitu..dlu mak aku ade la buat..letak suun..ah btl ke tak eh sou un ka suun? hehe..tah ah..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
aah. shedap! tp, aku sker lemak putih, buh suhun. eh! aku pon xtau la.. suun ke.. suhun ke.. su-un ke.. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google