SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, September 1, 2009

MeNu SaHuR… dAy 2…

Day 2 b’pose… aku t’lambat sket bangun dari yg sepatutnye… lam kul 5.10 a.m gitu la… So, aku just masak yg simple2 jerk. Nasik mmg dah masak2 awal2, senang sket la kan… Kalo bangun lambat pon x la kelam-kabut sgt kan…



~ Aku masak ikan bilis goreng kicap b’same kacang panjang. Makan ngan nasik panas2… Perrgghhh..!!! Mmg t’angkatlah! ;P



~ Pastu, goreng telur mata, wat tambah2 lauk. Jadiklah..! Tp, xnampak cam telur mata pon kan? Cam telur hancus jerk! Muahaha...


W/pon simple giler, tp aku rase dah kira menyelerakan la coz time sahur mane nak b’selera makan masak lemak, kari, gulai bagai… Asik nak kejor tido jerk an… Hiks…




::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

3 comments:

Faizah_Haris said...

gorengg tolo pun sodappp!!....idea3 dah datanggg..tenkiuuu2

Solehah said...

sedap lak aku tgk telur goreng tu..kalau letak plk kicap..sedap oo..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Faizah_Haris,
yess zaa..! mmg shedap giler kalo mkn ngan nasik panas2! perrgghhh..!

owhh.. dpt ideakah? owhh.. welcome2.. ;)


Solehah,
woit! lap air liur tuh! muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google