SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, September 1, 2009

MeNu B'bUkE... dAy 4...

We ols cube utk xlebey2 sgt m'beli makanan pd ari ke-4 b'pose. Xmo m'bazir dah dgn m'aplikasikan prinsip makanan yg t'b'kenan semlm, kite beli utk juadah ari nie while makanan yg t'b'kenan ari nie, kite beli utk juadah b'buke sok & gitu la setrusnye... So far, prinsip tu effectivelah! W/pon ade gak yg t'bazir but xsebnyk as b4. I've to control my 'sayang'lah. My 'sayang' xbley blah m'beli makanan time lapor coz sume mende dia rase nak makan. Kalo aku tgk, dah cukup kuorum makanan yg my 'sayang' beli, tp dia dok menyinggah lagik, aku cepat2 tarik tangan dia, jln laju2 gi kat keta. Kalo x kang, my 'sayang' akan beli lagik & lagik & lagik2... Owhhh...


~ Aku t'ingin makan sate, so aku beli la sate. Ye la kan... xkan t'ingin makan sate gi beli mee goreng plak kan... He3... Sate nie adalah t'baik dari ladang! B'cucuk2 aku makan! Marvellouslah!


~ My 'sayang' makan nasik putih b'laukkan sup daging nih! Beli 4 hengget jer.


~ Lauk len adalah ikan goreng ngan ayam goreng. Ayam goreng tu beli kat PARAM, aku yg nak but, mase b'buke aku xsentuh pon coz dok ghalit makan sate. He3... Ikan goreng lak aku goreng pas balik keje, atas p'mintaan my 'sayang' yg sker sgt makan ikan goreng ngan nasik panas2. Hmmm... layanzkan jer la...


~ Lastly adalah gado2. Yg nie m'bazir coz xabis. Dua2 perut dah ketat, xtau bile bley longgar balik. Huuu...

Kecur liur aku tgk gambar2 nih, ok! Uhuks2... Rase nak gi PARAM skang nie gak! Ho3!!!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

nak satay sikittttttttt..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
bley2.. bley blah! muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google