SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, September 4, 2009

MeNu SaHuR… dAy 11…

Penat la... Letih la... Tired la... Ujung2... lapor la... Uhuks2... Waaa... bley, gitu?!! Dah namenye pon pose, mmg la lapor kan... ;P

Ptg2 gini, mule la otak aku merekacipta menu ape la nak wat juadah b'buke kang..?!! Nasik ayamkah..??? Roti johnkah..??? Mee rebuskah..??? KFCkah... kah2..??? Owhhh... time lapor, sume mende nak dingapkan? Roti benggali yg aku xminat tu pon aku rase dah shedap giler dah..! Wah! Cobaan2... Sabor2... ;P

Hmmm... jom tgk menu sahur aku utk day 10lah! Menu simple jerk! Mak, xkose nak masak yg remeh-temeh, nok! As long as, bley telan time sahur pon dah kira alhamdulillahhh kan... ;)


~ Aku masak nie, ha... nasik goreng kampong. Buh ikan bilis sebnyk mungkin, baru la aura kekampongan tu m'jelma! He3...


~ Makan ngan telur mata & ikan masin! Masyuklah! ;)

*Xtually, ptg nie, aku xperlu susah-payah, perah otak... *Ecewahhh..! Cam la payah sgt nak pikir, main tunjuk2 jer pon... Hiks...*... nak pikir juadah hape la yg nak diPARAMkan time b'buke nanti... coz ari nie aku & my 'sayang' b'buke kat umah mertua. My MIL masak sup ayam spesel utk menantu dia nih! Owhhh... sgt memahami selera aku, ok! Gud2... ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

sedapnya nasi goreng kampung tu..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
alaa.. bese jer maa..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google