SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, September 14, 2009

CePaTnYe MaSe B'LaLu...

Xterase dah nak dekat sebln kite b'pose kan? Cepatnye mase b'lalu... Owhhh...


~ P'siapan raye camne u ols? Dah 100% done/still ade yg dok dlm will do list? To me, wat preparation ala-carte jerk. Tahun nie baju raye aku 3 pasang, my 'sayang' lak 2 pasang. Kira ok la tu kan... Baju raye dah siap but, lom jahit manik lagik. Aku hengat nak upah Amir jahitlah coz aku rase cam malas la plak! He3...


~ Kuih raye lak utk umah kitorang mmg xbeli kot! Eh2! Aku ade beli 1, mini popia. Tp, aku rase xsempat raye dah abis kot! Tuan umah dah ngap dolu! Ha3... Alaaa... aku rase, this year cam last3 year gak la... kitorang mesti nan ado kat umah. Dok b'jln gi umah sedare-mare jerk. Kalo ade sahabat-handai/sesape yg nak dtg umah, kitorang plan nak masak2 menu simple2 cam mee goreng ke... nasik impit ke... lontong ke...


~ Tahun nie, aku beraye kat umah mertua coz last year dah raye kat umah mak aku. Ikut turn la plak kan... But, still balik umah mak akulah! Kalo x raye ke-2, raye ke-3 kot baru balik. Plan nak gi Tepeng coz nak carik sedare-mara sebelah abah. Dah lame xjumpe diorang. Plus, bnyk yg aku xkenal pon... Kiranye, kalo tetibe b'langgar bahu pon aku xkenal tu sedare aku! Wah, gitu! ;P Ye la kan... pas abah meninggal 26 tahun dolu, mak trus bawak kitorang pindah sini. Sedara-mara belah abah lak mmg b'taburanlah, means xsetempat/senegeri. Plus, arwah abah bnyk sedare tiri. Lagik la b'taburan kan... Konon2, raye nie nak wat 'Jejak Kasih' la kan... Hiks...


~ Mlm td syiok wooo... coz dpt layanz main munge api..! My 'sayang' poyos jer main mercun! Laki bini jadik lupe daratan la plak! Muahaha...

T'kenang2 zaman dolu2, zaman kanak2... arwah atuk aku mmg xpenah miss belikan aku stock munge api. Mase tu, aku main munge api pakai short jer... Xpakai baju lak tuh! Waaa... seksa gilerlah! Muahaha... Serious, weh! Ade sekeping gambar aku tgh ralit dok main munge api. Sayang wooo gambar tuh..! Sentimental value tuuu... ;)


* Adalah ditegaskan bahawa, gambar2 xde kene-mengena langsung ngan citer yg diwar2kan. Cam bese la kan... motip adalah m'jaja muka sendirik & show-off shawl2 baruku!!! Yee haaa..!!!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

hehe..pasal motif gambo dah lama paham..ehehe..
syok eh buat jejak kasih..kenal2, untung2 dpt duit raya..tp ade ka org nak bg kat hang, hang dah kawin..kalo aku ni kot la sebab single lg kan..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
tau xpe..! ahaks2..

syiok2.. eh2! ade maa.. cam last year, aku still dpt duit raye hape?! my 'sayang' kasik.. abang & kakak aku kasik.. sbb aku cute cam budak2 kot.. dat's y la diorang kasik. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google