SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, September 13, 2011

GEDIKS2 MANJA 2 BERANAK ITU

Pagi 3 Syawal pun menjelma... ;P

Biasa la aku kan... Kalau kakak & Kak Aneem ado kat rumah mak, takde maknanya aku nak bangun awal! Yang aku tau, bila aku bangun, siap2 mandi bagai... breakfast sudah terhidang dengan aroma yang cukup untuk membuat perut berasa lapor tahap gaban! ;P

"Adik... jom makan!"

Owh... heaven betul! & hati pun bermunge riang... Ecewah! Nie kalau kakak ngan Kak Aneem baca nie, mau kena dush3 aku nih! Ha3...

~ Breakfast of the day... Sodap, bebeh! ;D

~ Tengah menghidang pun kakak aku gediks nak berposing jugak. Haish!

~ Yang 2 beranak nie pun sama. Tak habis2 dengan pose gediks2 manjanya tuh! Isk3...

~ Rifqi paling cool... Masih mentido walaupun keadaan alam sekitar dah huru-hara! Syabas Rifqi! Wa caya sama lu lah! Ha3...

Time2 raya macam nie la baru buleh berkumpul 1 family & makan ramai2 sama2. Meriah jer rasa kan? ;)



Menu Bersahur: Nasik putih + telur hancus cili padi

Menu Berbuka Puasa plak adalah seperti di bawah:-

~ Turn berbuka puasa kat rumah aku. Asik menebeng berbuka puasa kat rumah orang jer kan... Kali nie, amik ko... jadik tuan rumah plak! Adeh3... Sepantas kilat ah kak bersilat kat dapur! Alhamdulillah... dapat jugak menyiapkan juadah berbuka seperti nasik putih, sup ayam, sambal kicap, ikan goreng, ikan masin goreng & kobis tumis. Tak sempat nak ke PARAM tapau kuih. So, aci order Pizza Hut jer, delivery... Sonang! ;P

~ Bila bapak budak main munge api... ;P

~ Memula Pak Yang temankan Kak Yong ngan Odah jer. Tapi, Kak Yong ngan Odah tak berani main munge api. Tu yang Pak Yang take over tuh! My 'sayang' konon2 tukang teman la kan... Ha3...

~ Papa Kak Yong pun over tau! Haish!

~ Masa nie, Rifqi baru lepas dibotakkan. Sexy, derrr..!!! Ha3...

~ Walaupun serabai, Odah tetap gigih nak berposing! Anak sapa la nie??! ;P

:: Like3, ek! ::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google