SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, September 16, 2011

BERPOSING SECARA OVER TANPA SEGAN-SILU!

Selesai jer sesi sarung2 cincin, kitorang terus berposing dalam bilik plak. Orang tak nampak. So, buleh la berposing secara over tanpa segan-silu! Ha3...

~ Angah tayang cincin. Ecewah!

~ Ah kak mengenterframe bagi menyerikan hantaran. Ha3...

~ Bersama KLCC. Mak Tam yang buatkan.

~ Seperti ah kak pulak yang bertunang. Over betul! Ha3...

~ Sirih junjung bermunge kuning.

~ Nie betul2 sirih junjung nih! Ha3...

~ Tak lama lagik, Mak Yang bakal dapat menantu kedua. Insyaallah...

~ Farah & Dani pun nak enterframe jugak. Farah nie kakak Angah. Dah kahwin & ada 2 orang anak. 

~ Ana pulak, adik bongsu Angah.

~ Amir in da house..! Satu2 nya anak lelaki Mak Yang. Actually, ada lagik sorang anak lelaki. Abang sulung diorang nih. Tapi, dah meninggal dunia masa kecik.

~ Kak Aneem & family hari tu pakai serba oren.

~ Ah kak tengah memperagakan cincin Angah. Heh3...

~ Tarat tat taraaa...!!! ;P

~ Giler2 aku & Farah... Eh! Actually, aku tak panggil dia as Farah tau! Nama penuh dia Farah Suziyani, mak aku yang kasik nama. Tapi, aku panggil dia as Tujuh. Kelakor kan? He3... Sebab apa 'Tujuh'? Hmmm... biarlah rahsia... ;P

~ 3 sepupu yang sengal! Ha3...

~ Kak Yong yang moody. Bangun tido kot..!

~ Tak habis2 lagik sengalnya..! Ha3...

~ Aku lagik kiut kan? Ha3...

Dengan berakhirnya gambar kiut ah kak kat atas tuh makanya, berakhir jugaklah citer pertunangan Angah... Aku doakan semoga Angah & fiance tabah menempuh alam pertunangan. Amin...

Tetiba teringat zaman ah kak bertunang dolu. Tema ijo, noks! Bila time sarung2 cincin, sume mata tertumpu kat kita. Malu ah kak tau! Seperti artis yang fames amos gitu..! Awwsss! Kalah Memey Suhaiza! 

Ooppsss!!! ;P


:: Like3, ek! ::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google