SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, September 15, 2011

TURN ANGAH PULAK

Raya keenam, Mak Yang ada buat kenduri sket. Kenduri bertunang anaknya, Angah. Turn Angah plak nak sarung2 cincin. Ecewah! ;P

Kalau dah namanya bertunang tu of cos la ada sesi gubah2 hantaran kan... Selalu, aku sker jer menyempit2 nak menengok. Bukan tolong apa2 pun... Just tolong menyibuk jer... Ha3...

Tapi, kali nie aku tak dapeklah nak menyibuk sebab aku dilanda demam sejak raya keempat. Kerja aku just melepak kat rumah mak, baring2 sambil tengok tv, tak pun tido, lepas tu makan... Eh2! Pandai pulak orang demam mencarik makanan, ye! Ha3...

~ Mak, seperti biasa, memang akan turun padang punya..! Plus, kerja2 menggubah nie memang mak minat la kan...

~ Bersepah di sana-sini..! Aku pun tak tau apa yang makcik2 & nenek aku nak buat tuh?! Siap ada mug besor2 ko! Tu confirm bukan untuk hantaran kan... Kegunaannya, agak2 ko haus, buleh la minum... Begitu... ;P

~ Jiha pun join jugak. Bukan menggubah tapi, menyepah! Ha3...

Gambar2 kat atas nie diamik sehari sebelum majlis berlangsung. Belah petang, aku rasa cam dah hokay sket. So, aku gagahkan jugak la menjenguk rumah Mak Yang yang sekangkang kera jer dari rumah mak tuh. Bila malam, aku flat balik. Hadoi! Pandai on-off lah demam nih! Hu3...

~ Nasib baik la esoknya tu dah hokay sket. Tu pun pukul  10 a.m baru aku buleh bangun. Terlepek jer dalam bilik. Hadoiyaiii..!!!

~ Cer tengok Odah tuh... pose manja2 ko..! Ha3... Kak Yong macam moody2 sket tapi, still buleh berposing lagik. Rifqi plak, terbaik dia mentido..!

~ Nenek aku yang sporting. ;P

~ Birunya pemandangan! He3... Eh! Pakcik yang angkut susu & tilam anak tu pun nak enterframe jugakkah? Isk3... ;P

~ Mak aku paling kiut kan? Ahaks3...

Masa nie, rombongan meminang tak sampai lagik. Tu yang gediks berposing tuh! He3...

Hmmm... korang prefer bertunang dolu ke/terus nikah jer? Jom share your thoughts jom! ;)


:: Like3, ek! ::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google