SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, March 21, 2010

BREAKFAST @ SECAWAN CAFE

Dah lunchkah you ols? Lunch hape hari nie? Hape2 pon, enjoy your meal, ek! ;) Aku & my 'sayang' pon baru pas lunch. Lambat sket lunch hari nie coz tunggu my 'sayang' balik. Plus, my 'sayang' yang tapau lunch. Aku tak masak sebab lauk basah dah abis stock. Ntah bile baru ade mase nak ke pasar/hypermarket. He3... Alasan yang sungguh berkesan bukan? ;P

Korang nak tau tak... aku skang bersiaran terpaksa pakai headphone sambil dengor lagu Nobody by Wonder Gals. Sebab tak tahan ngan suara sumbang-mambang makcik sebelah umah yang gigih menonjolkan bakat terpendam tanpa permintaan dari sesape. Aku penah citer kat sini & sini pasal kesumbangan makcik nih. Makcik nie boyish tau penampilan dia. Tapi, ade hati nak nyanyi lagu tangkap leleh sume..! Isk3... Aku rase, makcik tuh nak cuba nasib masuk AF8, konon2 nak ikut jejak langkah Mama Rina la kan... Tapi, tak kesampaian sebab tak cukup kriteria. Atau lebih tepat lagik, jauh menyimpang dari kriteria! Ha! Amik ko! Sakit, hokay gegendang telinga aku! Hape dia tak pikirkah if ade jiran2 yang beranak kecik yang tengah nak tido ke hape kan... Sangat annoyinglah! Otak Tuhan bagi untuk berpikir! Bukannye letak kat lutut wat pekasam! Jangan sampai aku bercakap ngan dia pakai kaki plak kang..! Huh!!!

Enoughlah! Jomlah layanz kesah yang aku nak citer nih. Eh2! Lupe lak aku... aku nak citer pasal hape tadi, ek? Errr... jap2. Alaaaa.... Hmmm...

Ah haaa...!!! Baru hengat! Nak citer pasal breakfast @ Secawan Cafe. Dah banyak kali gak we ols breakfast kat sini. Not bad la...


~ Dolu, aku sker makan nasik lemak kat sini. Tapi, skang dah tukar selera. Aku makan porridge lak. Simple yet, sodap. I like..!


~ Sekadar gambar hiasan... Muahaha... Larikkkkssssssss.......!!!!


~ My 'sayang' seperti bese la kan... mee kicap adalah pilihannye.

Lokasi Secawan Cafe nie adalah di Bandar Baru Teluk Intan. If korang tersesat kat sini, buleh la cuba, try, test foods kat sini. Tapi, diorang nie prepare breakfast jer. Lunch, dinner sume nan ado. Breakfast semata.

Ade 1 lagik cafe baru bukak kat area2 Secawan Cafe nih. Mak Uda Cafe namenye. Nanti free2, we ols nak terjah situ plak. Bukan hape... sekadar memberi moral support kepada peniaga Bumiputra... ;P


P/S: Makcik sebelah umah nie makin menjadik2 lak! Arrgggggghhhhhh........!!!!! BINGITTTTTTTT.....!!!!!!!!!!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google