SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, March 22, 2010

'TEMAN2' DI UJUNG MINGGU...

Happy Monday, you ols... Sihatkah? Harap2 sumenye oklah, ye! Jangan Monday blues sangat, hokay! Life must go on. Jadik pakar motivasi plak! Hiks...

Ujung minggu aku sebelum nie asik citer pasal aktiviti luar jer kan... Attend kenduri kawen la... balik kampong la... Tapi, kali nie, ujung minggu aku bese2 jer. Tak ke mane2 sangat la... Setakat kuar jogging tu adolah. Yang nie, later la aku citer, ek! Sebab aku nak citer dolu pasal peneman aku di ujung minggu.


~ Ujung minggu aku kali nie ditemani oleh mende2 kat atas nih iaitu penyapu & penyodok sampah. Sebab aktiviti aku pas bangun tido adalah mengemas umah. Maka, gigih la aku terbongkok2, terkial2 menyapu sampah & mengemas hape2 yang patut except laundry. Sebab tu di bawah pengurusan my 'sayang'. Aku nak tolong handle bab laundry nih, dah suh pon beliau sub-kan kat aku... tapi, my 'sayang' tak kasik campor tangan. Tu adalah di bawah kepakaran beliau... katanye... Ahaks3... Sila pecaya bulat2, hokay! ;P


~ Instead of, aku jugak mengesahkan bab baju2 yang tak berlipat nih. Dah cam Gunung Kinabalu dah aku tengok. Bile mak aku datang jer, kaw2 aku kene tarbiah bab kain-baju nih. Aku wat muka seposen jer sambil bagi alasan, 'Alaaa... mak... Wanita berkerjaya memang la camnie. Bz b jer...' Ha3...

Skang umah aku dah kembali normal. Bukan lagik seperti dilanggar garuda. If my 'sayang' berani2 wat sepah, aku babap jer tangan beliau! Aku wat takpe... dibenarkan... Muahaha... Larikkksssss...!!! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google