SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 30, 2010

KESAH NGERI DI SUATU PAGI...

Pada suatu hari, di keheningan pagi yang indah lagik dingin, ade bunyik yang menggemparkan gegendang telingaku. Kelentang... kelentung... kelentang... kelentung... Lebih kureng camtu la bunyiknye. Owhhh... bunyik tu datang dari dapur! Suspen2...

Dari kejauhan, aku mengintai2... Sambil nyorok2 kat tepi dinding. Tak semena2, aku nampak sesusuk tubuh sedang berdiri tegak di 1 sudut dapur. Suspen2 lagik...

Aku memberanikan diri... walau dalam hati, hanya Tuhan yang tahu betapa gundah-gulananye aku. Huuu... Makin lame, aku makin hampir dengan susuk tubuh tersebut. Berpeluh2 aku wooo... Perlahan2 aku capai handphone & aku snap!!! Yess zaaa...!!! Dapat! Suspek tak buleh larik!


~ Nie la dia suspek tersebut.


~ Patutlah kelentang... kelentung... Suspek yang dimaksudkan tengah memasak breakfast rupenye. 'Oiii, nasik goreng... Oiii, sungguh lazat... La3...' Ewah2..!

Aku macam kenal jer ngan suspek tersebut. Tapi, di mana ya..??? He3... Larikkkkkssssss......!!! ;P


*P/S: Tajuk entry adalah takde kene-mengena sangat dengan storyline. Ade kene-mengena sket jer. Harap maklum. ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

wahhh...
masak Nasik goreng kampong ke??

mintak sikitttttttt!!!
xq

ArELeEz said...

J@J@ / Bini The Rock,
aah. pandai J@J@ / Bini The Rock teka. tepat sekali! he3..

alaaa.. xbuleh kasik la.. sbb dah abis maa.. sold out! ;P

lily lotus said...

bagus suami ni. isteri tu baru bangun tidurkah :P

ArELeEz said...

lily lotus,
ye! mmg suami yg bagus! generasi hebat! ha3..

xla. isteri tu tgh mengaji. ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google