SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, March 16, 2010

AKTIVITI HARI AHAD = GI KENDURI KAWEN

Musim2 kawen nie, memang banyak invitation. Antara nak ngan tak nak attend jer. Aku pon tak terkecuali. Hari Ahad, aku, my 'sayang', mak & A_bern gi kenduri kawen kat Redang Punggur. Memula cam malas sebab aku rase tido tu lagik best kan... Tapi, mak aku gigih ajak. Plus, my 'sayang' pon memang tengah free. Pegi jer la...


~ Aku pakai baju baru. Baru jer mak aku siapkan. Masuk nie, baru 2 kali pakai. Wah! Tu pon ah kak nak citerkah? He3...

Gambar pengantin nan ado sebab mase pengantin sampai, we ols tengah menjamu selera. Bile dah sudah makan, konon2 nak gi snap2 la gambar pengantin sekeping 2. Tup2... pengantin dah 'larik' masuk umah, bersanding kat pelamin. Hajat nak masuk umah amik gambar pengantin bersanding pon tak kesampaian coz ramai sangat yang dok kerumun..! Photographer lak jangan cakap la... Berduyun2..! Yang bertauliah... yang tak bertauliah... sume pon ado! Maybe sebab pengantin lelaki tu anak sedara Datuk Seri Haji Mohd Shafie Bin. Haji Apdal (Menteri Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian dan Warisan Malaysia) kot..! Tu yang diorang over excited tuh! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google