SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, March 5, 2010

WAH..! CAYALAH! DAPAT NO. 2 TUUU..!

Baru skang aku dapat bersiaran langsung. Pas balik keje tadi, aku layanz game, sampai la pukul 8 p.m. Pastu, aku lepaking tengok tv. My 'sayang' lak take over lappy. Pon layanz game! Game Pairs beliau tu lah! Hape lagik?! Sampai pukul 10 ++ p.m wooo... Then, baru aku take over balik. Yess zaaa..! ;)

Semalam, aku coti kan... Pagi, aku bawak nenek aku ke spital, ade appointment wif doctor. Mak aku pon ado sekali. Petang lak, aku, my 'sayang' & mak ke sekolah A_bern, ade hari sukan. Plus, dia ade masuk 1 acara iaitu 4 x 100 m. Kitorang angkut Lip2 & Odah sekali. Memeriahkan majlis... He3...

Well... malas nak citer panjang2, you ols layanz gambar2 & captions jer la, ek!


~ Perbarisan...


~ Alooloolooolooo......


~ ;)


~ 'Ke garisan... sedia... pom! *Bunyik pistol.*'


~ A_bern *yang dibulatkan & ade arrow.* masuk padang.


~ A_bern in the house..! Yang aku bulatkan tuh. Laju wooo... mak cik tu larik..! Silap hari bulan, Watson Nyambek pon makan hati..! Wakaka...


~ Ibu2... bapak2...


~ Sapekah gerangan budak lelaki yang sorang nih di hati A_bern? Sebab mase nih, dia cilok camera aku kata nak snap2 gambar. Isk2... buleh menimbulkan syak-wasangka nih! No3!!!


~ Ahah! Sorang lagik!


~ Budak2 bermain batton...


~ PBSM di tengah padang. Mane la tau, kot2 ade yang terpengsan ke... terpeleot ke... buleh gak kasik CPR. ;P


~ Sebelom masuk track, A_bern sempat lagik berposing. Salah 1 cara untuk membina keyakinan diri barangkali... He3...


~ Antara penonton yang hadir memberikan sokongan. Memasing carik pokok untuk berteduh sebab kat grand stand panas sesangat coz bumbung zink kan... Memang la ade kipas but, kipas berdiri saiz bese tu jer. Bukan yang besor godang cam kipas helikopter tuh. Plus, kipas tu pon available kat vip seats jerk. Owhhh... tak aci...


~ Acara kedua last iaitu acara tarik tali. Umah mane ntah menang..?! Lupa lak aku. Pas tarik tali, ade acara untuk parents & cikgu2 plak.


~ Tarik2..! Jangan tak tarik! Hiyarrgghhh...!!!


~ Dah sampai ke acara penutup. Walaupon mase tu dah pukul 5.30 p.m but, still panas membahang2, ok! Meleleh2 peluh ah kak! Bebudak nie lagik la kesian coz kene bersantai kat tengah2 padang.


~ Yang pakai costume cam lebah tu adalah maskot umah kuning... umah Bendahara kalo tak silap aku. Tang bontot tajam melentik tu yang tak tahan tuh! Muahaha...


~ Wah..! Cayalah! Dapat no. 2 tuuu..! Mencicit, ok dia larik! Tak agak2lah..! Ha3...


~ Congrats, bebeh!


~ Wif my 'sayang' & Lip2.

Sekian kesah Hari Sukan Sekolah A_bern...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google