SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, March 31, 2010

MAYAT JANIN BAYI DALAM BALANG GULA2!!!

KUALA LUMPUR - Meskipun kejadian buang bayi banyak dipaparkan di akhbar akhir-akhir ini, namun ia masih tidak memberi keinsafan kepada si pelakunya.

Kelmarin, mayat janin perempuan berusia antara tiga hingga empat bulan yang masih bertali pusat ditemui di hadapan Tokong Foo Yan di Jinjang Utara di sini.

Mayat tersebut ditemui disumbat di dalam balang gula-gula setinggi 0.1 meter oleh seorang pengawal keselamatan, M. Joseph, 33, pada pukul 11.30 malam.


~ Bongok tahap beruk la sape yang wat keje terkutuk nih!!! Huhhh!!!


*Sumber: Kosmo


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

Sharinginfoz said...

memang teruk betul manusia sekarang ni kan

Faizah_Haris said...

keje gilerr.... otakkk ada akai takde...huhhh...baik jd haiwan...haiwan pun tau sygkan anak

meare said...

tu la,sedih la wei manusia yg sanggup wat camtu...

ArELeEz said...

Sharinginfoz,
xlayak digelar manusia! sbb perangai ngalahkan beruk!

ArELeEz said...

Faizah_Haris,
betul3! sokong2! hidup Faizah_Haris! erkk! tetibe.. ;P

ArELeEz said...

meare,
aku sedey + geram! rase nak pijak2 buah pinggang diorang tuh!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google