SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, March 5, 2010

HOBI BARU

Aku ade hobi baru skang. Actually, dolu2 pon aku dah ade hobi nie tapi, bese2 jer... But, dewasa ini semakin berleluasa lak hobi aku nih! Wah..! Ah kak dah start guna ayat2 cendekiawan la pulok! Menunjukkan yang BM ah kak A1, ok..! ;P

Owhhh... back to the storylah! Melalut2 lak. Meh nak citer pasal hobi tuh.


~ & sebenornye... hobi tersebut adalah... menyakat budak kecik mok2 debab yang sorang nih! Kalo aku panggil dia mok2 ke... amik bantal busuk dia ke... purak2 takmo kawan ngan dia ke... for sure dia jerit2 suh mak aku babap aku. Pastu, terus sentap! Ha3... Dalam gambar nie, korang nampak cam dia ok jer la kan... Siap senyum2 bagai...


~ Tapi, cuba you ols tengok tang mata tuh! Berair, ok! Baru pas nangis kene sakat ngan aku. He3...

Bile dia dah sentap tak hengat, baru la aku hegeh2 gi pujuk. ;P Ntah la... Rase cam 1 satisfaction lak kalo dapat sakat dia sampai dia sentap. ;P

Hmmm... Hape la nasib dapat acu camnie kan..?! Cian Lip2... Alooloolooolooo...... Heh3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google