SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, March 21, 2010

UMIE AIDA & ABANG K @ MASJIDILHARAM

Hye, kawan2..! Wah3..! Cam rancangan kanak2 kat RTM2 lak kan?! Hiks... Ya ampon, ye..! Sebab dah berhari2 tak update. Sibuk sket la, you ols... Sibuk ngan keje2 kat opis... ngan umah tangga... layanz suami tercinta lagik... Yang last nie yang paling sibuk nih! Ecewah! ;P

Well... hari nie, aku sorang2 kat umah. My 'sayang' keje, renovate umah abang aku. So far, hari nie maybe takde program hape kot. Plus, my 'sayang' pon balik dah petang. Relax2 kat umah jer la... Baru lepas layanz citer Lost nih. Cam best lak. Mase 1st season dolu, memang aku follow citer nih. Tapi, bile dah berseason2, aku cam nyampah lak! Sebab cam dah melalut2 sampai aku tak paham. Tapi, tadi layanz balik. Tu pon sebab takde citer lain yang menarik. But, bese la... time2 dah syiok tu, tup2... to be continued la plak! Huh!

Sambil tengok Lost, sambil breakfast makan roti sardin. My 'sayang' tapaukan. Dia balik umah, antakan breakfast jap. 'Owhhh... tq, B... I lap youlah!' ;P

Hokaylah, you ols! Jom layanz gambar nikah pelakon hebat Malaysia, Umie Aida & Abang K-nye... Pernikahan yang julung2 kalinye di mane mereka berdua telah dinikahkan di Masjidilharam, Mekah.


~ Bertuah diorang dapat bernikah kat sane. Semoga mendapat keberkatan & kekal bahagia sampai ujung nyawa... Aminnn...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google